וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: מרילנד בגמר ה-ACC

5.3.2006 / 6:13

השיגה ניצחון היסטורי 70:78 על דיוק, דורון הפצועה קלעה 5. ג'יי ג'יי רדיק ודיוק הפסידו בפעם השניה ברציפות: "היה לילה מוזר"

קבוצת הגברים של דיוק בצרות אחרי הפסד שני ברציפות, הפעם בבית, 83:76 לצפון קרוליינה. "אני מקווה שזו לא שחצנות, אבל אמרתי להם שאנחנו הקבוצה היחידה במדינה שיכולה לבוא לכאן ולנצח", אמר בסיום מאמן צפון קרוליינה, רוי וויליאמס.

טיילר הנסברו הוביל את המנצחים עם 27 נקודות, כשדני גרין במשחק הגנה נהדר הפך את המשחק הביתי האחרון של ג'יי ג'יי רדיק ושלדן וויליאמס להפסד.

"זה היה לילה מוזר", אמר רדיק שקלע 18, אבל החטיא 15 מ-16 הזריקות האחרונות שלו במשחק. רדיק ירד ל-29 אחוז מהשדה בארבעת המשחקים האחרונים. "אני פשוט לא זורק טוב את הכדור כרגע. יש לי מצבים טובים, אבל הכדורים לא נכנסים", תירץ. הכוכב השני של דיוק, שלדן וויליאמס, הוסיף 18 נקודות, 15 ריבאונדים ו-6 חסימות.

אחרי ההפסדים לפלורידה סטייט וההפסד הלילה, צפויה דיוק לאבד את המקום הראשון במכללות. מאמן דיוק, מייק ששבסקי, לא נלחץ: "לפעמים אתה לא רוצה דברים עד שאתה נפגע. נפגענו הערב, ונראה מה נעשה עם זה".

דורון ומרילנד בגמר ה-ACC

אחרי 14 הפסדים רצופים במפגשים ביניהן, ניצחה אוניברסיטת מרילנד 70:78 את דיוק ועלתה לגמר טורניר ה-ACC. בגמר היא תשחק מול צפון קרוליינה.

מרילנד הובילה כבר ב-15 נקודות באמצע המחצית השניה, אבל דיוק הצליחה לרוץ ולהפוך את התוצאה, מה שלא עזר לה בסיום.
שי דורון, שסובלת מפציעה ברגלה, קלעה 5 נקודות בלבד ב-17 דקות. לורה הארפר הובילה את המנצחת עם 17 נקודות, מריסה קולמן הוסיפה 16 ו-13 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully