וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה עסקת המכירה לרכיב

ניר איסקוב

5.3.2006 / 11:34

עסקת העברת 51 אחוז ממניות מכבי ת"א לאיש העסקים צפויה להיחתם בתוך שבוע וחצי. התקציב הצפוי: 45 מיליון שקל

טיוטת החוזה בין הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', לבין איש העסקים יצחק (זכי) רכיב, למעשה מוכנה, וכל שנותר הוא להביא את חתימותיהם על הכתב. החוזה בין הצדדים אמור להיחתם כנראה בימים הקרובים, בטווח משוער של כשבוע וחצי.

על פי העיסקה, קבוצת ניהול בראשות רכיב, הכוללת את איש העסקים משה מאנה, ושני אנשי עסקים נוספים, שאחד מהם עשוי להיות דייויד פדרמן, יחזיקו ב-51 אחוז ממניות המועדון. פדרמן היה מעורב במגעים בין הרציקוביץ' לרכיב.

הרציקוביץ', שיהיה הבעלים של 49 האחוז הנותרים של המניות, לא יזרים כספים בעונה הבאה, וקיימת אף האפשרות שימכור גם את חלקו זה במהלכה. אם יישאר במועדון, השקעתו הכספית בעוד שנתיים, תהיה פרופוציונלית למידת אחזקותיו במועדון, דהיינו מעט פחות ממחצית.

התקציב המשוער נאמד ב-45 מיליון שקל, ובקבוצה צפויה מהפכה מקצועית וניהולית, שבמסגרתה יעזבו שחקנים רבים. למנכ"ל אלי דריקס, יוצע כנראה להמשיך במועדון, אך לא במשרתו הנוכחית. ניצן שירזי וגיא לוי הם המועמדים הבולטים לקבל את שרביט האימון. שמות נוספים שעלו כמועמדים לאמן את הקבוצה הם יצחק שום, אלי גוטמן ומוטי איוניר. בקבוצה גם יעשו מאמצים להחזיר את ראובן עובד, שפורח מחדש בבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully