וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה שלנו: אליפות, גביע וליגת האלופות"

דניאל ירושלמי

5.3.2006 / 13:50

ג'ון טרי וצ'לסי מתכוננים לגומלין מול בארסה, למפרד בספק. אשלי קול תובע את העיתונים שקישרו אותו לאורגיה ההומוסקסואלית

מגן ארסנל, אשלי קול, החליט לתבוע שני עיתונים בריטיים בעקבות פרסום הידיעה על אורגיה בין שני שחקני כדורגל הומוסקסואליים. התביעה על השמצה, הטרדה ופגיעה בפרטיות הוגשה נגד ה"סאן" ו"ניוז אוף דה וורלד", למרות שבעיתונים לא הוזכר שמו של השחקן.

בידיעה הסנסציונית, שפורסמה בבריטניה ב-12 בפברואר, נכתב כי שני שחקנים בפרמיירליג לקחו חלק בפעילות הומוסקסואלית. "בעיתונים ידעו שאין בסיס להזכיר את שמו של אשלי, אבל בנו את הידיעה והתמונות כך שהקוראים יזהו אותו. אין אמת בהאשמצות הללו", אמר עורך דינו של קול, שהגיש את התביעה בבית המשפט של לונדון.

צ'לסי דרוכה, למפארד בספק

קפטן צ'לסי, ג'ון טרי, עדיין מאמין כי קבוצתו יכולה לזכות העונה בטרבל. ביום שלישי יגיעו הכחולים לקאמפ נואו בפיגור 2:1 מול ברצלונה, אבל ללא אסייר דל הורנו ומייקל אסיין המורחקים ופרנק למפרד הפצוע שעדיין בספק, זו הולכת להיות משימה קשה במיוחד.

"המטרה שלנו פשוטה: זכיה שניה ברציפות באליפות, זכיה בגביע האנגלי ובליגת האלופות", אומר טרי. "בגלל רמת המתחרות זכיה בליגת האלופות תהיה הקשה ביותר, אבל הריכוז והשאפתנות שלנו לא יכולים להיות גבוהים יותר".

מי שעלול להחמיץ את המשחק הוא הקשר הבינלאומי פרנק למפרד. בשבת הוא לא שיחק מול ווסט ברומיץ' בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, זאת לאחר ששוחרר ממחנה האימון של נבחרת אנגליה ולא שיחק במשחק הידידות מול אורוגואי.

בינתיים, מי שמנסה להרגיע את האווירה, לפחות בגיזרת לאונל מסי, לפני המשחק הגומלין ברצלונה ביום שלישי, הוא חלוצה הארגנטינאי של צ'לסי, הרנן קרספו. קרספו אמר בסוף השבוע שלשחקני הקבוצה אין בעיה עם הקשר הצעיר: "לא כעסנו עליו אחרי ההרחקה של דל הורנו. זה כדורגל ודברים כאלו קורים. מה שבטוח זה שהחבורות על הרגליים שלו מהמשחק נגדנו נשארו למשך כמה ימים. ראיתי את הרגליים שלו לפני המשחק בשוויץ מול קרואטיה.
מסי לא פוחד למרות שהוא צעיר, ולמרות שהוא קטן מימדים.
הוא ראוי לכבוד על כך".


במקביל, מנג'ר צ'לסי מוריניו לא מניח לרפא בניטז - כשעכשיו מפריעה לו הטקטיקה של המנג'ר הספרדי של ליברפול. "ההפתעה היתה השארתו על הספסל של פיטר קראוץ' נגד בנפיקה", אמר מוריניו. "הוא גבוה, והיה יכול לעשות בעיות להגנה הגבוהה של הפורטוגלים. גם ג'יבריל סיסה, שהוא הכי מהיר ולכן הכי מסוכן. מוריינטס ופאולר שיחקו, והם דומים לשחקנים שהפורטוגלים רגילים לשחק מולם. היה להגנה של בנפיקה נוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully