וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלטון קול מצ'לסי מועמד להפועל תל אביב

ניר איסקוב

5.3.2006 / 9:48

החלוץ הצעיר של האלופה האנגלית צפוי לשחק בבלומפילד בעונה הבאה. האוהדים מתכננים "מחאת אוהלים" נגד סמי סגול ורפי עגיב

חלוץ נבחרת אנגליה עד גיל 21, קרלטון קול מצ'לסי, נמצא בדרכו לשחק בישראל, כך מדווחת הבוקר (ראשון) התקשורת בבריטניה. ייתכן כי מעברו הצפוי של קול לישראל קשור לרצונו של נשיא צ'לסי רומן אברמוביץ' לחזק את הפועל תל אביב, והחלוץ נמצא בדרכו לאדומים.

יניב קובוביץ', הארץ, מוסיף:

גם עבאס סואן ואחמד קסום מבני סכנין עשויים להצטרף בעונה הבאה להפועל תל אביב. בימים האחרונים נציגים של גרנט העבירו לקסום מסרים לפיהם הם מעוניינים לצרף אותו לקבוצה בעונה הבאה. קסום, בן ה-21, מחזיק בכרטיס השחקן שלו ויסיים בסוף העונה את החוזה שלו בסכנין. מקורבים לשחקן טוענים כי הוא לא ימשיך בסכנין בעונה הבאה. קסום עצמו אמר אתמול: "הפועל ת"א היא מועדון גדול ואשמח לשחק שם, אבל מוקדם מדי לדבר על זה עד שאין שום דבר רשמי".

היום מסתיימים 60 הימים בהם יכול היה לב לבייב לחזור בו מעסקת הרכישה של הפועל ת"א ונראה שאין לו שום כוונה לעשות זאת.

"אנחנו בטראנס לשנות דברים בהפועל ת"א" (ניר איסקוב, מערכת וואלה! ספורט)

האם "מחאת האוהלים" של אוהדי הפועל ת"א סמוך לאולם אוסישקין, תזלוג גם לתחום הכדורגל?

מספר אוהדים העבירו בימים האחרונים מסרים למקורבים של סמי סגול, שלפיהם אם ביומיים הקרובים לא תתבהר תמונת מכירת המועדון ללב לבייב, תיפתח מחאה דומה לזו מהכדורסל. האוהדים זועמים על חוסר הוודאות האופף את העסקה, וחוששים כי לבסוף היא לא תצא אל הפועל.

"אנחנו נציב אוהל אחד מתחת לבית של סגול ואוהל אחר מתחת לבית של רפי עגיב", הודיע הנרי אלקבץ, מראשי חוג האוהדים. "לא יהיו כתובות גרפיטי על הבית של עגיב. כל מה שיקרה, כולל הפגנות, יהיה חוקי, עם אישור מהמשטרה. אנחנו ישנים באוסישקין כבר עשרה ימים, אז לא תהיה בעיה לאנשים לישון גם מתחת לבית של סגול, עגיב ואפילו מתחת למשרדים של 'כתר'".

אלקבץ המשיך: "לפי מה שאנחנו מבינים, הסחבת והבעיות בעסקה עוד לא נפתרו, ואנשים מנצלים את זה שאנחנו יושבים בשקט. המועדון הזה שייך לנו לא פחות מאשר ללבייב ולסגול, אפילו יותר. הם טועים כשהם לא מדברים אתנו ולא מספרים לנו מה קורה. שיתכוננו לכך שאנחנו יודעים לעמוד על שלנו. אין לנו משהו אישי נגד סגול, הוא איש חשוב ויקר, שבזכותו הפועל ת"א מתקיימת, אבל אנחנו רוצים שהוא ידאג לכך שהיא גם תמשיך להתקיים, כי נשבר לנו מהמצב הנוכחי. אנחנו בטראנס לשנות דברים בהפועל ת"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully