וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אייזנברג יורד למחתרת

מתכוון לקחת חופשה בת חודש כדי להתמסר להדחתו של חולדאי. האוהדים: "מפצירים בו להאריך את חופשתו". האטן מכחיש קשר לתלונה

מקורביו של שאול איזנברג אמרו אמש כי יו"ר הפועל ת"א מתכוון לקחת חופשה בת חודש מענייני הניהול של הקבוצה כדי להתמסר להדחתו של רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב.

איזנברג בתגובה: "מה שיש לי להגיד בקשר לחולדאי אמרתי. אחרי הדיון הסופי (ב-12.3) אקיים מסיבת עיתונאים ואציג ראיות להדחתו".

נציג "המטה למען אוסישקין" הגיב על דבריו של שאול אייזנברג ואמר: "ביו שלל 'הישגיו' של שאול אייזנברג בולטת העובדה שהוא הצליח לפגום בקשר הסימביוטי והאבסולוטי בין קבוצת הכדורסל לאוהדיה. אנחנו כאן כדי לדאוג שזה לא יקרה יותר. אולי הפעם יבינו כל אותם כותבי טורים כי ההעדרות הגורפת ממשחקי 'הבית' של הקבוצה בהיכל הספורט ביד אליהו אינו מקרי ולעומת זאת הנוכחות במשחקי החוץ של קבוצת הכדורסל ובמאבק להצלת אוסישקין גם היא אינה מקרית.

"בנוסף, אנו מפצירים במר אייזנברג להאריך את חופשתו מניהול ענייניה של הפועל ת"א בכדורסל ללא הגבלת זמן. כמו כן, אנו מצפים בקוצר רוח למסיבת העיתונאים המרעישה שהוא מבטיח לכלי התקשורת לקיים כבר שנים, כל פעם בנושא אחר. את המאבק הפתאומי שלו להצלת אוסישקין, בו הוא מתהדר באחיזת עיניים, ימשיכו לנהל אלה שהאולם המיתולוגי וקבוצת הכדורסל של הפועל ת"א חשובה להם באמת, האוהדים. ההצהרות המגוחכות בנוגע למאבקו חסר הפשרות נגד העיריה ולהפלת חולדאי בולטות שוב בתלישותן, כשבמקביל מר אייזנברג חתום על ההסכמים מול העיריה לחורבן אוסישקין ועורך דינו מתואם עם נציגיה המשפטיים של העיריה בכל פרט בהליכים המתנהלים בבית המשפט כאשר בצד אחד האוהדים ובצד המשיבים העירייה ומר אייזנברג יחד".

מרכוס האטן הכחיש קשר לכתב התביעה האזרחית ע"ס 2.5 מיליון שקלים שהגישה צעירה נגדו ונגד שלושת שחקני ירושלים. האטן, אמש: "לא מבין למה בכלל השם שלי שם. לא מכיר את הבחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully