וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין פרות קדושות במכבי"

ניר איסקוב

5.3.2006 / 0:11

זכי רכיב טוען כי "עסקת הרכישה תיסגר בשבועות הקרובים" ורומז על שינויים במועדון: "נעבור את הרכישה, ואז יהיה לי מה לומר"

"ההפסד של היום רק גורם לי לרצות יותר להיכנס לבעלות על מכבי ת"א, כי האתגר הוא יותר גדול", כך אמר הערב (שבת) לוואלה! ספורט איש העסקים, יצחק (זכי) רכיב, שעות אחדות בתום משחק הגביע בבלומפילד.

"מי שרוצה להיות מעורב בכדורגל, צריך לדעת שלפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים", הוסיף רכיב. "הפסד כזה יכול לקרות, צריך לזכור שהמנהיגות של הקבוצה, נמני וברקוביץ', לא הייתה על המגרש. מי שהיה על המגרש זו לא הליבה של הקבוצה".

- מתי אתה מתכוון להצטרף לניהול המועדון?
"לימדו אותי בחיים שזה לא נגמר עד שזה נגמר. לוני הרציקוביץ' אמור לחזור לקראת סוף השבוע, ואז ניפגש. אני מעריך שזה ייסגר בשבועות הקרובים. כבר התחלנו לעבוד ולהכין תוכניות, ומתוך היכרות עם האיש, הוא לא מנהל מו"מ עם אנשים אחרים במקביל. לקבוצת הבעלים החדשה יהיה את הרוב בקבוצה, והרוב מתחיל ב-51 אחוז מהמניות. אני יכול לבצע את הרכישה לבד, אבל במידת הצורך, אשמח לצרף אליי את מי שיכול להועיל".

- מכבי ת"א, עם דומיננטיות לקבוצת הניהול בראשותך, תוכל להתמודד מול האוליגרכים?
"מכבי ת"א, במבנה הבעלות החדש, תיאלץ להתמודד עם המצב החדש. צריך לזכור שקבוצה טובה לא נבנית רק עם כסף, אלא עם אלמנטים נוספים. בלי קשר לאוליגרכים, המצב במכבי מאתגר, ובכל מקרה היא צריכה להיבנות מחדש. בכסף צריך להשתמש ביעילות. כמות הכסף היא דבר שיכול להתברר כלא יעיל. אנחנו עובדים על תקציבים עתידיים, אני לומד את הנושא ובוחן אותו. עם שם כמו מכבי You can't go wrong, וביחד עם לוני, נדע לתת תשובה הולמת גם לנתונים החדשים בכדורגל הישראלי".

- אלי דריקס יישאר כמנכ"ל?
"אין לי שום דבר נגד אלי, אבל חשוב להבין שכאשר תיקבע הבעלות החדשה, תהיינה מטרות חדשות, תהיה הגדרה של מכבי בחמש השנים הבאות, ורק אז ייקבע המבנה הניהולי. בינתיים, אי אפשר לומר מי יישאר ומי לא. אין פרות קדושות, החל מהמנכ"ל ועד מחליף המגבות. נעבור את השלב הזה של הרכישה, ואז יהיה לי מה לומר. העונה הזו כבר גמורה, אז אין מה למהר".

- מה לגבי טון קאנן?
"אין אצלי בספר את ה-1 במארס כתאריך קדוש, ואני לא מכיר סעיף כזה בחוזה שלו. קאנן הוא איש חכם, והוא מבין שכתוצאה מזה שמבנה הבעלות עשוי להשתנות, צריכה להיות גמישות גבוהה מצדו. אין לקאנן מה ללחוץ בעניין, כי זה לא מתאים היום לדרוש תשובה, כשעניין הבעלים עוד לא ברור. לוני לא יקבל החלטה שתחייב את הבעלים החדשים".

לסיום, מבקש רכיב מהאוהדים להעניק לו מספר נדיב של ימי חסד: "כולם צריכים להמתין בסבלנות, והאוהדים צריכים לתת צ'אנס למי שישקיע כספים וייתן מזמנו למען הקבוצה. הדבר שאותי הכי מלהיב, זה תחרות, וכדורגל הוא תחום מאוד תחרותי. אנחנו נתחרה ונצליח, אבל צריך סבלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully