וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזבוזוב זכה במדליית ארד בטורניר בפראג

4.3.2006 / 20:27

הג'ודוקא הישראלי התחיל עם הפסד אבל סיים את בית התנחומים עם מדליה אחרי ניצחון על ואן דייק הבלגי: "אני מרגיש חזק יותר מנטלית"


יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג), קפטן נבחרת ישראל בג'ודו, זכה אחר הצהריים (שבת) במדליית הארד בטורניר פראג (דרג World Cup) במסגרת סבב גביע העולם. רזבוזוב פתח עם הפסד ליריב פורטוגלי שעלה לחצי הגמר, ולאחר מכן עבר לבית התנחומים ונהנה ממזל בשלבים הראשונים כשעבר את דוידשוילי הגרוזיני (לא עלה לקרב בעקבות פריקת כתף), וגיורגרב הבולגרי (לא עלה לקרב בעקבות מכה רצינית שספג ברגלו). בחצי גמר בית התנחומים העיף רזבוזוב את סינודה היפני באיפון לאחר חמש שניות בלבד, ובקרב על המדליה נאבק מול ואן דייק הבלגי במשך 5 דקות, וניצח בנקודות(קוקה).

רזבוזוב, שחזר להתחרות אחרי פציעה שעבר בדצמבר 2005 ביפן, מסר בסיום הטורניר: "אחרי הפציעה אני בן אדם חדש לגמרי. יד חדשה, כתף חדשה, והכי חשוב - ראש חדש. אני מרגיש חזק יותר מנטאלית היום. הרגשתי טוב כבר בקרבות שעשיתי במחנה האימון בהמבורג השבוע. התחרות היום הייתה חזקה מאוד, והרבה יותר קשה מפריז ומהמבורג. הזכרתי ליריבים שלי שאני קיים ואני מרגיש חזק בצמרת."

רזבוזוב הוסיף: "חזרתי רק לפני שבועיים, אני צריך לשפר את כושר הגופני ואת הרגש על המזרון. 2-3 מחנות אימון ואני אהיה הרבה יותר טוב."

מאמן נבחרת הבוגרים שוקי קואז מסר: "יואל עבד היום טוב. ראיתי כבר בהמבורג שהוא חוזר לעצמו כשעבד יפה מול וילקומירסקי הפולני (3 בעולם), ניאונרדו הברזילאי (3 באולימפיאדה) וקנמרו היפני, סגן אלוף עולם לשעבר. אני מאוד מרוצה ממנו, יש לו בטחון, והוא החזיר לעצמו את כוח ההרתעה. הוא חוזר להיות יואל הישן והטוב. אני מקווה שימשיך להתקדם ומאמין שיכול להיות הרבה יותר טוב."

צביקה שפרן (עד 66 ק"ג) הודח בסיבוב הראשון על ידי יריב צרפתי. מחר (יום ראשון) יתחרה אבישר שיינמן (עד 81 ק"ג).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully