וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון למילאן ויובנטוס

4.3.2006 / 18:26

המילאנזים עלו למשחק מול אמפולי עם הרכב חסר מאוד. שבצ'נקו נכנס כמחליף והביא את השינוי. הגברת הזקנה גברה על סמפדוריה בחוץ

ביום בו נענש לואיס פרננדס על כך שזילזל ביריבתו ועלה עם שחקני ספסל רבים, לקח גם קרלו אנצ'לוטי את הסיכון, אבל הצליח קצת יותר.

מילאן עלתה עם חוד שכלל את אינזאגי וג'ילארדינו, כשאנצ'לוטי מעדיף להשאיר את שבצ'נקו על הספסל, וזלייקו קאלאץ' שוער המשנה פותח במקומו של דידה הפצוע. גם יוהאן פוגל, מארק יאנקולובסקי, בילי קוסטקורטה ורוי קוסטה שבדרך כלל נכנסים כמחליפים עלו בהרכב של מילאן, ששמרה כוחות למשחק מול באיירן מינכן. המחצית הראשונה הייתה חלשה ומילאן התקשתה להגיע למצבים כשאינזאגי מתקרב לשער ומחמיץ, וקוסטקורטה בועט לעמוד של אמפולי.

המחצית השנייה הייתה חלשה ומלבד קורה של דריו סימיץ', הארוע הבולט עד הדקה ה-70 הייתה כניסתו של שבצ'נקו במקומו של ג'ילרדינו. שבה הביא את השינוי ובדקה ה-77 כבש אינזאגי את הראשון במשחק. לא חלפו אלא שלוש דקות וכבר 0:2 עם שער של האוקראיני הנהדר. ארבע דקות לסיום חתם אינזאגי את התוצאה עם השני שלו אחרי שבעיטה של שבצ'נקו פגעה בו. 0:3 למילאן.

יובה ניצחה את סמפ בחוץ

סמפדוריה - יובנטוס 1:0

יובנטוס המתכוננת למשחק הגורלי בדלה אלפי מול ורדר ברמן, יצאה למשחק חוץ קשה מול סמפדוריה, כשהיא יודעת שמוקדם יותר מילאן צימקה את הפער ממנה ל-7 נקודות.

המחצית הראשונה לא הייתה עשירה בארועים, והמצב הטוב ביותר הזדמן לוולפי המקומי, שהדביק כדור חופשי למשקוף של בופון.
יובנטוס כבשה את השער היחיד במשחק בדקה ה-69. אדריאן מוטו העלה כדור חופשי ופאבל נדבד היה ראשון לנגוח אותו פנימה. 0:1 ליובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully