וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג לקחה את משחק העונה

4.3.2006 / 20:36

צימצמה ל-8 את פער הנקודות מבאיירן בזכות ניצחון על המוליכה באליאנס ארנה. הבווארים לא נראים מוכנים למילאן. לברקוזן - ברמן 1:1

במוקד המחזור ה-24 בבונדסליגה, המבורג הייתה לקבוצה הראשונה שיוצאת עם ניצחון מהאליאנס ארנה של באיירן מינכן. הבווארים לא נראים מוכנים למפגש עם מילאן בסן סירו השבוע. שתי הקבוצות נהנו מכך שיריבתן לצמרת, ורדר ברמן, לא הצליחה לנצח בלברקוזן.

הצמרת נפתחת

באיירן מינכן - המבורג 2:1

באיירן נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-16, משער של הקשר החסון מחוף השנהב, גי דמל. במחצית השנייה הכניס פליקס מאגאת' את מהמט שול, וזה גמל לו בשער שוויון בדקה ה-83. כשנראה היה שהקבוצות יחלקו את הנקודות, הגיע נייג'ל דה יונג, ההולנדי הצעיר שהגיע בינואר מאייאקס להמבורג, וזה הכניע את אוליבר קאן, שחזר מפציעה. המבורג עדיין במקום השלישי, 8 נקודות מאחורי האלופה.


לברקוזן - ורדר ברמן 1:1

מספר ימים לפני יציאתה למפגש הגומלין מול יובנטוס, לא ניצלה ברמן את הפסדה של המוליכה ופיספסה הזדמנות לצמצם את הפער בפסגה. טורסטן פרינגס כבש לזכות האורחים בדקה השלישית בפנדל. דמיטאר ברבטוב השווה ללברקוזן בדקה ה-41.


האנובר - שאלקה 2:1

ניצחון חוץ מצויין לשאלקה, המצוייה בכושר מצויין מאז חזרה הבונדסליגה מפגרת החורף. כריסטיאן פאולסן, ששמו נקשר במעבר למילאן ולריאל מדריד, כבש לזכות שאלקה בדקה ה-20 והורחק בדקה ה-73. הספק נאה, ללא ספק. באירמוביץ כבש את השני לזכות האורחים (28). כריסטיאנסן צימק להאנובר בדקה ה-74.


תוצאות נוספות:

הרטה ברלין - פ.צ. קלן 4:2
להרטה: פאנטליץ' 56, 83. לקלן: פודולסקי 53, 75, סטלר 54, שרז 87.

דוטמונד - מיינץ 1:1
לדורטמונד: וורנס 27. למיינץ: טורק 53.

נירנברג - דואיסבורג 0:3
לנירנברג: ויטק 8, 15, 86.

קייזרסלאוטרן - שטוטגארט נדחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully