וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לספרדים. מי יותר ומי פחות

גיל קדרון

4.3.2006 / 21:09

משחק בינוני של צ'לסי הספיק ל-1:2 בווסט ברומיץ', וארסנל דרסה את פולהאם 0:4 בחוץ. ווסטהאם-אברטון 2:2, ליברפול-צ'רלטון 0:0

היום נפתח המחזור ה-28 בפרמיירליג, כשבמוקד ניצחונה של צ'לסי 1:2 מול ווסט ברומיץ' לקראת הגומלין מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי. הקרב על המקומות שמובילים לאירופה התחמם עם הניצחון הגדול של ארסנל, 0:4 בחוץ על פולהאם, ההפסד של בולטון 2:1 בניוקאסל, והתיקו 2:2 בין ווסטהאם לאברטון. ליברפול חלפה על פני מנצ'סטר יונייטד אחרי 0:0 מאכזב מול צ'רלטון באנפילד.

צ'לסי מדדה ומנצחת

ווסט ברומיץ' - צ'לסי 2:1

המכונה הכחולה של ז'וזה מוריניו יצאה לווסט ברומיץ' במשחקו ה-100 במועדון של הפורטוגלי במטרה להגדיל את הפער בפסגת הפרמיירליג, שגם ככה נראה בלתי מחיק. אחרי מחצית מאופסת ומשחק לא קל, כמו תמיד בליגה האנגלית, הצליח דידייה דרוגבה לבעוט את ה-0:1 בדקה ה-51, אחרי מבצע נאה בו השתחרר מכמה מגינים ושלח בעיטה שטוחה ברגל שמאל. 10 דקות מאוחר יותר הורחק אריאן רובן בעקבות גלישה פרועה לרגלי שחקן יריב, אבל ג'ו קול, שממשיך את כושרו המצוין בתקופה האחרונה, הכפיל את היתרון עם שער בדקה ה-74 אחרי שבישול שלו לדרוגבה נהדף על ידי ההגנה, והוא היה הראשון על הריבאונד. נוואנקו קאנו צימק בדקה ה-88 כשהשחיל כדור בין רגליו של צ'ך.


פולהאם - ארסנל 4:0

התותחנים מציגים העונה יכולת נוראית מחוץ להייבורי, אלא אם כן הם נוסעים לסנטיאגו ברנבאו. אבל לא רק ספרד מאירה פנים לארסנל, אלא גם פולהאם, שם הצליחו החבר'ה של ארסן ונגר, שהפסידו 8 מ-15 משחקי חוץ, לקחת שלוש נקודות בפעם השלישית ברציפות, וזאת למרות היכולת הטובה של פולהאם בבית.

תיירי הנרי הבקיע צמד בדקות 31 ו-77, עמנואל אדביור הוסיף עוד אחד בתווך (דקה 35) וססק פברגאס קינח את שער נוסף בדקה ה-86 כדי להשלים ניצחון גדול לפני הגומלין מול ריאל ביום שלישי.


ליברפול - צ'רלטון 0:0

ליברפול טיפסה למקום השני, לפחות עד המשחק של מנצ'סטר יונייטד בעוד 48 שעות. חניכיו של בניטז הציגו משחק מאכזב לקראת הגומלין מול בנפיקה, והפעם היחידה שהרעידו את הרשת, כשרובי פאולר כבש מקרוב, השופט פסל בגלל נבדל מפוקפק.

שאר המשחקים

ווסטהאם - אברטון 2:2

יוסי בניון והפטישים קיוו להשיג את ניצחונם השישי ברציפות, אבל לא יכלו לגבור על אברטון העקשנית שעדיין לא ויתרה על החלום האירופי.

מרלון היירווד הבקיע את הראשון לווסטהאם אחרי חילופי מסירות מהירים בין הפטישים, ונגיעה קטנה של בניון. היירווד הסתובב מחוץ לרחבה והרעיד את הרשת. 9 דקות מאוחר יותר לאון עוסמן הפציץ את השער של היסלופ אחרי הכנסת כדור שהשאירה אותו חופשי מנקודת הפנדל בדרך ל-1:1, אבל שוב עברו 4 דקות ודין אשטון החזיר את היתרון לווטסהאם אחרי בישול של היירווד ובעיטה חדה מתוך הרחבה לפינה הרחוקה. ג'יימס ביטי חילק את הנקודות בדקה ה-72 אחרי סדרת טעויות מביכה של הגנצ ווסטהאם, אבל אותו ביטי החמיץ בתוספת הזמן הזדמנות פז לנצח אם רק היה יודע איך לגלגל כדור מול שער חשוף. בניון ירד לנוח בדקה ה-75.


ניוקאסל - בולטון 1:3

המגפייס עדיין לא רשמו הפסד בשישה משחקים תחת המאמן החדש גלן רודר, שלא צפוי להמשיך בעונה הבאה. המועמדים הבכירים הם מרטין אוניל וסוון יוראן אריקסון, אבל רודר אמר בסוף השבוע שלדעתו המועמד הטוב מכולם הוא דווקא סם אלרדייס, הלוא הוא מאמן בולטון שהגיע היום לסנט ג'יימס פארק ונתקל במה שנראה כמו מלחמה פסיכולוגית מזן חדש.

נולברטו סולאנו הבקיע את ה-0:1 בדקה ה-34, ובדיוק לפני המחצית הגיע השני של הקבוצה הצפונית, כשאלן שירר, שחזר להרכב אחרי פציעה כבש את ה-0:2. שולה אמאובי הפך את הביקור של הוונדררס, שעד היום לא הפסידו שבעה משחקים ברציפות, לתבוסה. קווין דייויס צימק בדקה ה-71, אבל בקרב בין ניוקאסל שמחפשת את החלק העליון של הטבלה לבין בולטון שחושבת ליגת אלופות, ניצחה הראשונה.


אסטון וילה - פורטסמות' 0:1

וילה מעולם לא הפסידה בבית לפורטסמות' בפרמיירליג, ולא הייתה שום סיבה שהרצף הזה יישבר דווקא היום, לאור היכולת הדלה של פומפי בחוץ, שם גרפה רק שני ניצחונות כל העונה. מילאן בארוש הכריע את המשחק עם שער בדקה ה-36.


מידלסבורו - ברמינגהאם 0:1

מארק וידוקה הכריע את קרב התחתית הלוהט עם השער היחידי במשחק בדקה ה-45. בירמינגהאם נותרה עמוק מתחת לקו האדום, בעוד מידלסבורו הגדילה את הפער ממנה ל-11 נקודות וכנראה הבטיחה עוד עונה בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully