וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: קרוליינה ממשיכה לדהור

4.3.2006 / 10:36

ההוריקנס השיגו ניצחון מספר 41, 2:5 על פלורידה. בפאלו הכניעה את טורונטו, אדמונטון את סן חוזה. ניצחון קשה לונקובר בשיקגו

קרוליינה - פלורידה 2:5

26 ניצחונות להוריקנס בראלי העונה, מה שמשווה את שיא הניצחונות הביתיים של הקבוצה לעונה אחת. שני האריקים, סטאאל וקול, הבקיעו צמד כל אחד, כשמרטין גרבר נותן הופעה מצוינת בשער, עם 36 עצירות. שלושה מהשערים של קרוליינה נכבשו בשליש האחרון. קול הוסיף אסיסט, ברט הדיקן וקורי סטילמן עם צמד בישולים משלהם.


בפאלו - טורונטו 2:6

ערב גדול של דרק רוי, שהבקיע שלושער, בסיוע של מקסים אפינוגנוב, שהכין שלושה משלו, סייעו לסייברס לקצור ניצחון מספר 37 העונה. 21 עצירות לריאן מילר בשער בפאלו.


שיקגו - ונקובר 4:4 (0:1 לקאנוקס בפנדלים)

מרקוס נסלונד הבקיע את השער היחיד בשוטאאוט, ובכך השלים מהפך עצום של הקאנוקס, שנקלעו לבור של 3:0 אחרי השליש הראשון. רנה בורק הבקיע פעמיים ומת'יו בארנבי כבש את השלישי, כדי להראות לשיקגו את הדרך לניצחון, אבל טוד ברטוזי ואנסון קרטר צימקו, קייל קאלדר החזיר את היתרון לבלקהוקס, ובשליש השלישי כבשו הנריק סדין וברנדן מוריסון, כדי לשלוח את המשחק הדרמטי להארכה. השערים של ברטוזי וקרטר היו בפאוור פליי, כשהקבוצה מנצלת רק 3 מ-12 מצבים של עודף שחקן.


אדמונטון - סן חוזה 2:3

אחרי ארבעה הפסדים רצופים והתקבעות על המספר 30 בטור הניצחונות, אלס המסקי כבש מעט יותר מדקה לסיום, והיקנה סוף סוף לאוילרס ניצחון. כל השערים נפלו בשליש האחרון, כשרפי טורס מעלה את אדמונטון ליתרון, פטריק מרלו וג'ו ת'ורנטון הקפיצו את התוצאה לצד השארקס (יקיר המדור, ג'ונת'ן צ'יצ'ו, בישל לת'ורנטון), אבל שון הורקוף והמסקי הפכו שוב.


אנהיים - מינסוטה 2:4

סנדין אוזולינש, שחקן ההגנה של המייטי דאקס, שבע פעמים אול סטאר, חזר להרכב הקבוצה, שהתגעגעה ונתנה לו במתנה ניצחון אחרי שלושה חודשי היעדרות בגלל פציעה בברך. בעצם, את המתנה העניק אוזולינש לעצמו עם השער שפירק שוויון 2:2 והוביל את הקבוצה לניצחון, לפני שטימו סלאני חתם את התוצאה. שער מספר 28 למריאן גבוריק בשורות הויילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully