וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הצלחתי להקים קבוצת ניהול להפועל פ"ת"

ניר איסקוב

3.3.2006 / 16:13

הבעלים רונן אלעד, מודה כי כשל בניסיונות לגייס בעלי ממון שיסייעו לו, אך טוען: "שילמנו העונה משכורות ל-42 שחקנים"

"מספטמבר האחרון אני מנסה להקים קבוצת ניהול להפועל פ"ת, שבה יהיו שותפים שישקיעו כסף, אבל לצערי, עד עתה לא הצלחתי". כך, בגילוי לב נדיר, אמר לוואלה! ספורט, הבעלים של המועדון רונן אלעד, שנחת שלשום לביקור בארץ ממקום מושבו בבוסטון.

"אם תהיה אלטרנטיבה ראויה יותר, אני האחרון שיאחז בקרנות המזבח, אבל בינתיים לא ראיתי אפילו שלושה אנשים שמוכנים להביא כסף ולהיכנס כשותפים במועדון, כך שזה לא רלוונטי", הוסיף אלעד.

- האוהדים חוששים שאין לך את האמצעים להחזיק את הקבוצה בשנים הבאות.
"הפועל פ"ת הביאה השנה את כמות השחקנים הכי גדולה בליגת העל. הבאנו עשרה שחקנים, חלקם ישראלים וחלקם זרים. לא זו בלבד, אלא שילמנו העונה משכורות ל-42 שחקנים. הדבר הזה הוא הוצאה מטורפת, ואני חושב שהוא מדבר בעד עצמו. השלד בהפועל פ"ת קיים לעונות הקרובות. אני לא הולך להתמודד מול האוליגרכים. להפועל פ"ת תהיה קבוצה ראויה בליגת העל, למרות כניסת האוליגרכים. מימוש האופציה על יוסי שבחון הוא חלק מהמגמה שלנו, להשאיר את שחקני הבית הבכירים בקבוצה".

- מה לגבי הפגישות שקיימת עם מאיר שמיר?
"אהבתי מאוד את התגובה של שמיר בנושא. הוא אמר שלוח הזמנים האישי שלו, הוא לא עניינו של אף אחד. לי ולשמיר יש נושאים נוספים שאנחנו מדברים עליהם, מלבד כדורגל. כבר אמרתי בעבר שאם שמיר יבקש ממני את הקבוצה בחזרה, בטענה שהוא בעל ניסיון ויכול להעמיד תקציב גבוה יותר, אני אפנה לו את הדרך, אבל זה לא המצב. מאיר תרם העונה לקבוצה באמצעות ספונסרים (2 מיליון שקל נ.א), ואני מקווה שימשיך לעשות כן גם בעונה הבאה".

- זה לא מפריע למועדון שהבעלים שלו נמצא בבוסטון?
"עליי הריחוק בוודאי משפיע, זה לא המצב האולטימטיבי, אבל זו המציאות. אין פה יותר מדי אלטרנטיבות. הפועל פ"ת זה לא מנגנון של איש אחד, יש לה צוות ניהולי מצוין, שיודע לעבוד גם בהיעדרי. בעידן התקשורתי הנוכחי, בעיית הטווח הופכת להיות משנית. אני מספיק פעמים נמצא בארץ בכדי לפתור בעיות ולשבת בישיבות הנהלה מסודרות בקבוצה".

- ניר לוין יאמן גם בעונה הבאה?
"אנחנו לא עוסקים כרגע בסוגיה של מי יאמן. כבר הוצאנו הודעה לתקשורת שניר לוין ימשיך, בגלל מחול השדים שהיה בנושא".

לסיום, ביקש אלעד להעביר מסר לאוהדים: "במצב הקבוצה, לאוהדים יש חשיבות רבה. אני מצפה מכל אוהדי הקבוצה להוכיח את אהדתם האמיתית לקבוצה, ולהתייצב ולדחוף את הקבוצה. הקבוצה היום לא צריכה להתעסק בכלום, אלא צריכה שקט מוחלט, כדי להישאר בליגה. אני כרגע לא מתעסק בשאר הדברים. צריך לעבור 3, 4 מחזורים, לראות את מצבנו, ואז הדברים יהיו יותר ברורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully