וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

34 פנדלים = רבע גמר

3.3.2006 / 20:59

למרות יתרון מספרי של שני שחקנים, מכבי פ"ת סיימה בתיקו 2:2 מול הרצליה ונזקקה לדו קרב של 34 פנדלים, בסיומו ניצחה 12:13 אחרי שתי החמצות של סמדג'ה. הפועל כפ"ס-מרמורק 0:1

משחקי שמינית גמר גביע המדינה יערכו בסוף השבוע, כשביום שישי כבר נערכו שניים מהם.

מכבי הרצליה כבר עם רגל וחצי בליגת העל, אבל פינאליסטית הגביע מהעונה שעברה הודחה הפעם כבר בשלב שמינית גמר הגביע, למרות שהיא בכלל לא הייתה רחוקה מלהפתיע מול מכבי פ"ת המגמגמת, שניצחה 12:13 בפנדלים אחרי שהקבוצות נפרדו ב-2:2 בתום 120 דקות. נתון יותר מדהים הוא ששתי הקבוצות בעטו ביחד 34 פנדלים בדו קרב, שנמשך כחצי שעה.

כבר בדקה ה-6 העלה איליאסו איסיאקו את הרצליה ליתרון 0:1, כשנגח לרשת כדור שהוגבה על ידי אייל טרטצקי. מכבי פתח תקווה השתלטה על המשחק, והגיע למספר הזדמנויות שהוחמצו, לא מעט בזכות יכולת טובה של שוער המארחים, שאול סמדג'ה. 2 דקות להפסקה הורחק דייהו דיוויס מהרצליה, אחרי פגיעה ללא כדור בעומר גולן.

שער השיוויון של מכבי פ"ת הגיע בדקה ה-70. סלים טועמה מסר כדור רוחב לאנדרה קאלדיירה, שדחק פנימה מחמישה מטרים. למרות היתרון המספרי, הלוזונים לא מצאו את השער עד לסיום הזמן החוקי והקבוצות יצאו להארכה. 8 דקות מפתיחת ההארכה, הרצליה נותרה בתשעה שחקנים לאחר ששי ביטון ספג כרטיס צהוב שני והורחק. זה לא ממש עזר להתקפה של מכבי פ,ת ובעיקר לא להגנה הרדומה, שלא הצליחה לעצור מתפרצת של הרצליה בדקה ה-114. אוהד קדוסי שנכנס כמחליף לקראת סיום הזמן החוקי, סיים את זה בשער והעלה ל-1:2. מכבי פ"ת יצאה להתקפה מהירה וסלים טועמה השתלט על כדור טועה מכפיר אדרי כדי לכבוש מקרוב ולהשוות ל-2:2.

דו קרב הפנדלים התחיל בשש בעיטות מדוייקות בשני הצדדים, כשפ"ת החטיאה ראשונה וראדי החמיץ את הפנדל, שיכל להעלות את הרצליה לשלב הבא. הרצליה קיבלה עוד הזדמנות להכריע את ההתמודדות והפעם זה היה השוער הוותיק שאול סמדג'ה שהחטיא. אותו סמדג'ה החטיא גם בסבב הבעיטות השני, רק שהפעם ההחטאה הגיעה אחרי בעיטה מוצלחת של כפיר אדרי ושלחה את שחקני מכבי פ"ת לחגוג.


אוהדי מכבי פ"ת טענו כי שופט הקו שבתאי נחמיאס, הפנה אצבע משולשת כלפיהם, לאחר שקיללו אותו. "בעקבות ההחלטות שלו, אמרנו לעברו מילות גנאי, ובתגובה הוא הרים אצבע משולשת. אדם שכינויו 'שופט' שזה מותג בעל ערך עצום, שעושה תנועה נלוזה כלפי אנשים, מגיע לו לא לעסוק במקצוע יותר זו חוצפה ממדרגה ראשונה", אמר יו"ר חוג אוהדי מכבי פ"ת רון יעקבי.


מכבי הרצליה: שאול סמדג'ה, איתן עזריה, עמי טיאר, רגב וולק, אייל טרטצקי, אילן בכר (שי ביטון, 68), דייהו דיוויס, מאהרן ראדי, אליאסו איסיאקו, יניב לוזון (אוהד קדוסי, 87), שלומי טולדו (רמי אבו לבן, 105).

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מרסיו ג'ובאניני, שי בנאי, נאור פסר, סולי צמח (שי דוד, 116), אנדריי קאלדיירה, סלים טועמה, סטניסלאב דוברובין (דובב גבאי, 64), פטריק סופו (כפיר אדרי, 59) , עומר גולן.

מרמורק - כפר סבא 1:0

חנן עדני, מנכ"ל מרמורק, הורה לפני המשחק לשחקניו לשמור על הרגליים כדי לא להיפצע או לספוג כרטיסים, אבל זה לא מנע מכ-1000 אוהדים מקומיים לבוא למשחק ולעודד את קבוצתם. בכפר סבא היו שמחים לוותר על הגביע בתמורה להישארות בליגת העל, אבל בהתחשב בעובדה שאת העונה הבאה הם יעשו בלאומית, הם יכולים להיות מרוצים מהניצחון 0:1 על הקבוצה מהליגה הארצית.

כבר בדקה השניה כבש אבי כנפו שער יתרון מוקדם לזכות כפר סבא, כשנגח לרשתו של גליל בן שאנן, שוער הנוער של הפועל תל אביב בעבר וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל מרמורק: גליל בן שאנן, אלירן בן ברק, איציק לוי, רועי אליהו, עמרי עטיה, דודי בריל, ארנון טמיר, יאיר כהן צדק, אלעד גבאי, רוני אוחנה, קובי אבדייב.

הפועל כפ"ס: אבי אבגי, אייל משומר, דאגלאס דה סילבה, ולנטין תאודוריקה, מוחמד כבהה, בן לוז, יעוזה אבו בקרי, לירון זרקו, שלו מנשה, אורן ניסים, אבי כנפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully