וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי כלים לקראת רומא?

4.3.2006 / 21:04

שלושה ימים לפני הגומלין מול רומא, ובצל הבעיות האישיות של הזרים שלה, הספיקה לירושלים מחצית אחת מול רמה"ש. נגמר 78:97

בצל הפרסום על האשמת הוראס ג'נקינס, רוגר מייסון ומאריו אוסטין באונס, ולפני המפגש מול רומא ביום שלישי בגומלין שמינית גבר גביע יול"ב, אירחה הפועל ירושלים את רמה"ש. הקבוצה של בוסני הצליחה לעשות צרות רק במחצית הראשונה ולסיים אותה בשוויון, אך במחצית השניה ראינו התפוצצות של ירושלים, בדרך לניצחון 78:97.

רמה"ש פתחה טוב את המשחק ולא נבהלה, בעוד ירושלים משחקת מאוד מאוד מבולבל ומנסה לדחוף את הכדור פנימה. חניכיו של בוסני סיימו את הרבע ביתרון 19:20.

ירושלים המשיכה להתקשות וזרקה אפילו את גיא קנטור למגרש. מלבד כמה מהלכים יפים של אוסטין, רמה"ש לא התקשתה לעצור את המארחים בהגנה. סל של לוגן (14 נקודות במחצית הראשונה) בהתקפת מעבר העלה את האורחים ל-36:39. ירושלים בזכות ג'נקינס הצליחה לרדת למחצית בשוויון 41:41.

במחצית השניה ירושלים התעוררה, ג'נקינס הצליח לחדור יותר לסל, ואוסטין התאפס על היד. 3 דקות לסיום הרבע השלישי ירושלים עלתה להפרש שיא 49:66. רמה"ש התמוטטה בהגנה לאור מטח זריקות לשלוש של ירושלים, וברבע השלישי נכנסה לפיגור 81:59. עד הסיום שילב אדלשטיין את שחקני הספסל שלו, כדי לתת לתותחים הכבדים מנוחה לקראת רומא.

קלעו לירושלים: מייסון 27 (6 מ-9 לשלוש), ג'נקינס 25 (4 מ-6 לשלוש), אוסטין 11, נאור 7, קנטור, קוז'יקרו 5 כל אחד, סליי, אוחנון וטפירו 4 כל אחד, מרקוביץ' 3, זגורי 2.

לרמת השרון: לוגן 19, ויל 16 אוקאפור 15, שולדבראנד וניב ברקוביץ' 8 כל אחד, קרבאיוב 5, אליהו 3, ענבר ואטלס 2 כל אחד.

בוסאני: "פתחנו את הרבע השלישי לא טוב"

רוני בוסאני: "פתחנו את הרבע השלישי לא טוב, לא עשינו נקודות ולא ביצענו עצירות בצד השני. מייסון הרג אותנו עם השלשות, הם קבוצה מצוינת ואתה לא יודע מאיפה הם באים לך. אני מקווה שביום שלישי יהיה להם אותו הפרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully