וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נקינס, אוסטין, מייסון והאטן נתבעו על אונס

3.3.2006 / 9:08

עיתון "מעריב" מפרסם כי הצעירה בת ה-19, שהמשטרה סגרה את תיק החקירה בתלונתה נגד השחקנים, הגישה תביעת נזיקין לבית המשפט

עיתון "מעריב" מפרסם הבוקר (שישי) כי צעירה בת 19, המגדירה עצמה כסובלת מתסמונת דאון, אוטיזם ופיגור קל, הגישה אתמול תביעת נזיקין לבית משפט השלום בתל אביב, נגד ארבעה שחקני כדורסל זרים בליגת העל, בטענה כי אלו אנסו אותה והתעללו בה מינית בעת ששהו במועדון באוקטובר 2005.

הארבעה הם הוראס ג'נקינס, מריו אוסטין ורוג'ר מייסון מהפועל ירושלים, ומרכוס האטן מהפועל תל אביב. גובה הפיצוי המקסימלי העשוי להיפסק הוא 2.5 מיליון שקלים. המשטרה בדקה בזמנו את תלונתה של הצעירה אך החליטה לסגור את התיק מאחר ולא מצאה יסוד לעבירה פלילית.

הצעירה כותבת בכתב התביעה כי האטן, אותו הכירה שמונה חודשים קודם לכן, ביקש ממנה להתלוות אליה לשירותים והיא הסכימה. "ביצעתי בו מין אוראלי, וכשהגענו לסוף והתכוונתי לצאת הוא תפס בידי, סימן לי להישאר ואמר לי שהוא מביא חבר". האטן קרא לחברו (שחקן רמת השרון שכבר אינו משחק בישראל), וזה הפשיל את מכנסיו וגם בו בוצע מין אוראלי. הצעירה טוענת כי ביצעה מין אוראלי גם באוסטין ומייסון, כאשר ג'נקינס צופה בהם.

הצעירה ממשיכה וטוענת כי הקבוצה משכה אותה בכח מהמועדון, הכניסה אותה לרכבם ובמהלך הדרך נגעו בה במקומות אינטימיים ושידלו אותה לצרוך סמים. בעת שהגיעו לדירתו של מייסון בירושלים, קיימו איתה אוסטין והשחקן מרמת השרון יחסי מין, כאשר מייסון צופה בהם. בשעה 5 בבוקר נטשו אותה השחקנים ברחוב, וכשהיא חסרת אונים, לטענתה, חזרה אל ביתו של מייסון. אז קיים איתה השחקן יחסי מין ושלח אותה לתחנת מוניות עם 200 שקלים.

הצעירה, המיוצגת על ידי עורכי הדין ירון ספיר ודין עדני, טוענת כי נחקרה במשטרה "בשיטות של איומים והפחדות" מבלי שניתנה לה האפשרות שפסיכולוג יהיה נוכח במקום, וכי מאז האירוע היא סובלת מסיוטים, מסתגרת בביתה והתפטרה ממקום עבודתה. התביעה הוגשה גם נגד מועדון הלילה והמשטרה.

משטרת מחוז תל אביב הגיבה: "החקירה התנהלה באופן מקצועי".

עו"ד גיא נוף, המייצג את שחקני הפועל ירושלים מסר בתגובה: "התביעה מבוססת על עלילת בדים, שעניינה דברי הבל ורעות רוח. איננו יודעים מי עומד מאחורי העלילה האפילה. מישהו מנצל נערה תמימה".

מהפועל ירושלים נמסר כי "הקבוצה עומדת מאחורי השחקנים, מאמצת את גרסתם ותתמוך בהם לאורך כל הדרך. הקבוצה בטוחה שהתביעה מופרכת ותידחה, והאמת תצא לאור".

יו"ר הפועל תל אביב, שאול אייזנברג, אמר לוואלה! ספורט: "כל עוד לא הוכח דבר וחצי דבר נגד האטן, הפועל תל אביב נותנת לו גיבוי עומדת מאחוריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully