וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני בדרך הביתה?

"כנראה שלא אמשיך במכבי בעונה הבאה", אמר גרשון לאחר הניצחון 74:84 על אולקר. המצטיין, ג'יימי ארנולד: "הלב עשה את ההבדל"

"כמו שזה נראה כרגע, אני לא ממשיך במכבי בעונה הבאה". כך אמר מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, לאחר הניצחון 74:84 על אולקר הטורקית. בתשובה לשאלה מדוע לא ימשיך, הסתפק גרשון במילה אחת: "החיים". כשנשאל האם מרגיש לחץ במכבי, ענה: "אתם מנסים לעשות לחץ. אני לא הרגשתי". על הביקורות כלפיו מצד הבעלים רענן כץ, אמר גרשון: "אני לא קורא את זה. חוץ מזה, אין לי בעיה שמעבירים עלי ביקורת".

היה גם משחק, שבו הרוויחה מכבי שחקן. ג'יימי ארנולד, כוכב הניצחון 74:84 על אולקר, היה גם הכוכב התורן בחדר ההלבשה של מכבי ת"א בסיום המשחק. האזרח הטרי, שסיים עם דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, השכיח מעט את הפציעה של טל בורשטיין ואת הערב הנורא של ניקולה וויצ'יץ', שהתבודד עם עצמו בתא שלו וחשב על הצרות שעוברות עליו.

"זו המתנה של ג'יימי על תעודת הזהות שקיבל", אמר הקפטן דרק שארפ, שאחרי כמה שניות חזר למציאות וסיכם את המשחק בצורה קצת יותר מקצועית. "חבל שאנחנו צריכים להגיע לכאלה מצבים כדי לשאוב מוטיבציה. תודה לאל שג'יימי ארנולד שיחק ככה והציל אותנו".

גם ארנולד בעצמו ירד לקרקע מהר מאוד ואמר: "מסתבר שאנחנו אוהבים דרמות. צריך להבין שלא תמיד נוכל לצאת ממצבים כאלה, של פיגור ב-18 נקודות. זו בעיה שאנחנו חייבים לפתור. אומרים שנתתי מתנה? אני שמח שהיה לי בשביל מה. אני מאוד גאה להיות ישראלי ואני מקווה לתת עוד הרבה מתנות. לשחקנים יכול להיות כל הכישרון שבעולם, אבל מה שעשה את ההבדל הפעם היה הלב".

וויל סולומון דפק עוד כרטיס עם הרבה שעות נוספות ודי נהנה להביט בדף הסטטיסטיקה (19 נק', 5 מ-6 ל-2 ו-7 ריבאונדים). "לא איבדנו את האמון לרגע. כבר עברנו כמה מצבים קשים השנה, אבל ברגע שאנחנו נותנים הגנה אגרסיבית, הכל יכול לקרות. מבחינה פיזית, אני מרגיש הרבה יותר טוב עם הפציעה ביד. ברור שהערב עוד שמרתי עליה בזמן המשחק, אבל אני מאמין שבשבוע הבא יהיה הרבה יותר טוב".

לאנתוני פארקר, שסיים עם 13 נקודות, לקחו כמה דקות כדי לעכל את העובדה שאולקר הובילה 24:42 ברבע השני: "כבר היה 18 הפרש? אני פשוט לא מאמין. לאולקר היו כמה דקות משוגעות והם תפסן אותנו לא מוכנים. הצלחנו להכתיב את הקצב לאחר מכןולחזור לעצמינו. וויל סולומון היה נפלא".

גרשון: "המכונה לא משומנת כמו שהייתה"

ארגין עתמאן, מאמנה של אולקר, סבור שתוצאת הסיום, 74:84 למכבי ת"א, די משקרת: "אני בכלל לא מוטרד מהעובדה שמכבי ת"א הצליחה לעשות קאמבק כבר ברבע השני. זה משחק בהיכל נוקיה וזה טבעי. מה שיותר מטריד אותי הוא שמירסאד טורצ'אן, מכונת הריבאונדים שלנו, סיים עם 2 בלבד. אני בטוח שאם הוא היה מוריד עוד 4-5 ריבאונדים, היינו מנצחים את המשחק. מה שבטוח, זה לא היה משחק של 10 נקודות לטובת מכבי".

פיני גרשון השתחרר מהלחץ עוד לפני הבאזר של סיום המשחק. שעה לפני כן, מעטים האמינו שהוא ישמור על החיוך גם הפעם. "ידעתי שאי אפשר לקלוע ב-60 אחוזים מהשלוש לילה שלם, אז הצליח להם רק במחצית אחת. במחצית השניה הצלחנו להחזיק את השחקנים האלה על 25 אחוזים. הסיבה ששיניתי את ההרכב בפתיחה (יניב גרין ודרק שארפ עלו בחמישיה) הייתה כדי לעשות יותר עבירות. הניצחון הזה משאיר אותנו בתמונה גם מבחינת ההפרש".

אחת הבעיות המורגשות במשחקה של מכבי ת"א הערב הגיעה מכיוונו של קירק פני, שלא הצליח למלא את החלל שהשאיר מאחוריו טל בורשטיין, שנפצע. פני שיחק שלוש דקות וקלע שלוש נקודות. "יש לפני בעיה בהגנה עוד ממשחק האימון מול שרלרואה. קולעים עליו כל הזמן את אותם הסלים", אמר גרשון והוסיף לגבי שאר החברים: "היכולת של חלק מהשחקנים לא טובה וצריך לזכור שהמכונה לא משומנת כמו שהייתה".

עם זאת, גרשון שאב עידוד מטל בורשטיין, למרות הפציעה שלו: "אהבתי מאוד את זה שהוא ביקש ממני להיכנס למשחק רק כדי לתת הגנה, למרות שהוא לא יכל לדרוך על הרגל. זה היה מסר שהועבר לשחקנים, שמכבי צריכה להיאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully