וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון בהרכב חסר בגביע

ניר איסקוב

2.3.2006 / 17:52

המדורגת עשירית בליגת העל תחסר את מגמאדוב, גנון, סרסור, משיח, וכנראה את צמח. חיים מלכה ייעדר אצל פיינליסטית אשתקד

מכבי הרצליה ומכבי פ"ת תיפגשנה מחר (שישי, 15:00, הרצליה), משני קצות שונים של שתי ליגות נפרדות. בעוד הרצליה נמצאת עם רגל וחצי בליגת העל, פ"ת נאבקת על חייה כדי לא להחליף בסוף העונה ליגות עם יריבתה.

להרצליה צפוי מחר מבחן כוח נגד יריבה מהליגה הבכירה, בו תוכל לבדוק את יכולותיה מול יריבה פוטנציאלית בעונה הבאה. פרדי דוד יחסר את הבלם חיים מלכה, אותו יחליף רגב וולק.

שאול סמדג'ה, שנכנע אשתקד בדו קרב פנדלים מול מכבי ת"א בגמר הגביע, אמר לאתר ספורט 5: "אני מרגיש חוב מהעונה שעברה, כי אני שונא להפסיד בפנדלים. היינו מה זה קרובים, לקחתי את זה אישית, עד היום לא התאוששתי מזה".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, איתן עזריה, עמי טיאר, רגב וולק, אייל טרטצקי, דייהו דייויס, מהרן ראדי, איסיאקו איליאסו, יניב לוזון, אילן בכר, שלומי טולדו.

"רוצה להישאר בליגה, הגביע פחות מעניין"

מכבי פ"ת תיאלץ להסתדר ללא שני המורחקים במשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים, רוביל סרסור והקפטן מראד מגמאדוב, כמו גם ללא קובי גנון המוצהב. גם אסי משיח הפצוע לא ישחק. סולי צמח סובל מכאבים באגן, ערך אימון ריצה, ולא ברור אם יוכל לשחק.

שי בנאי ימלא את מקומו של מגמאדוב, ועומר גולן יחזור להרכב במקום סרסור. נאור פסר יתופקד כמגן שמאלי במקום גנון, ואיסמעיל עאמר ישוב לצד ימין של ההגנה. אם צמח יחמיץ את ההתמודדות, עשוי להחליפו שי דוד.

סלים טועמה הודה כי הגביע אינו נמצא בראש סדר העדיפויות של הקבוצה: "זה משחק קשה, בלי קשר למקום שלנו בטבלה. במשחקי גביע כבר קרו הרבה הפתעות. קודם כל, אני רוצה להישאר בליגה, והגביע פחות מעניין. עכשיו יש שבוע עד החזרה לליגה, אז אנחנו צריכים להתכונן לגביע. נקווה להתקדם שלבים בגביע".

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, שי בנאי, מרסיו ג'ובאניני, נאור פסר, אנדרה קאלדיירה, שי דוד (סולי צמח), סטניסלב דוברובין, סלים טועמה, פטריק סופו, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully