וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת אשדוד-הפועל ת"א: "זה משחק העונה מבחינתנו"

ניר איסקוב

2.3.2006 / 23:00

שביט אלימלך יודע שהגביע הוא התואר היחיד שרלוונטי העונה לסגנית המוליכה. יוסי אופיר וחאבי גונזאלס פצועים

המשחק היחיד על טוהרת ליגת העל, בשלב שמינית גמר הגביע, ייערך מחרתיים באצטדיון הי"א באשדוד בין מ.ס. אשדוד לבין הפועל ת"א (שבת, 19:00, שידור ישיר בערוץ 1).

אשדוד תחסר את יוסי אופיר, הפצוע ברגלו, ואת חאבי גונזאלס, שסובב את קרסולו במשחק האימון שלשום (שלישי) מול הפועל אשקלון.
מאור זוהר אמור להחליף את אופיר בקישור האחורי, אולם גם אושרי אלפסי נלקח בחשבון. משה אוחיון צפוי לקבל קרדיט על חשבון גונזאלס. נראה כי המאמן יוסי מזרחי, ירכיב את אוצ'ה שריף בעמדת הבלם, ויחזיר את אדיר טובול לצד שמאל של ההגנה, במקום מאור פרץ.

הקפטן שי הולצמן, אמר לקראת המשחק: "הראש שלנו הוא בליגה, כי עוד לא הבטחנו את ההישארות, אבל יש לנו הזדמנות טובה לעשות משהו בגביע, ואנחנו רוצים לעלות שלב. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה. יהיה משחק מעניין, ומי שתהיה טובה יותר, תנצח. כל תוצאה אפשרית".

בנוגע לעתידו במועדון, אמר הולצמן: "אין מה לעדכן. אנחנו צריכים להבטיח את ההישארות, ואז נראה מה יהיה. ההעדפה שלי היא להמשיך באשדוד".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אוצ'ה שריף, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, מאור זוהר (אושרי אלפסי), בלסינג קאקו, משה אוחיון, עמנואל אמביידה, דוד רביבו, שי הולצמן.

אבוקסיס מוצהב, דומב פצוע

"זה משחק העונה מבחינתנו, אין יותר מה להוסיף". כך הגדיר שוער הפועל ת"א, שביט אלימלך, את המפגש הצפוי. הגביע הוא התואר היחיד שנותר העונה לשחקניו של דרור קשטן, ובקבוצה קיימת דריכות גבוהה.

יוסי אבוקסיס המוצהב לא ישחק, ובמקומו יפתח שי אבוטבול. אבוקסיס אמור לחזור הלילה מבלגיה, שם נבדק אצל פרופ' מרטנס בנוגע לפציעה במפשעה. ברוך דגו, הסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, השתתף ברוב שלבי האימון היום (חמישי), למעט המשחק הפנימי בסיום. מחר (שישי) יערוך דגו מבחן כשירות. רופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקופף, הביע אופטימיות לגבי שיתופו. אם יתברר כי דגו אינו כשיר, יחליפו פליקס אבוקה, אקס אשדוד.

אסי דומב ובאיו אדפמי, המתאוששים מניתוח ארתוסקופיה, ימשיכו להיעדר. המאמן דרור קשטן העביר את אימון הקבוצה, לאחר שנחת מרוסיה, שם חזה במשחק הידידות בין הנבחרת המקומית לבין ברזיל.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, שי אבוטבול, גיל ורמוט, ברוך דגו (פליקס אבוקה), אליניב ברדה, איליה יברויאן (עומר פרץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully