וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת רמה"ש-סכנין: "הכוונה הייתה שנארח בבית"

ניר איסקוב

2.3.2006 / 18:27

מאמן הקבוצה מהליגה הלאומית, צביקה צמח, כועס על ההחלטה להזיז את המשחק לווינטר. ולנטיץ' לא ישחק בגלל ביורוקרטיה, פסקאל פצוע

עירוני רמה"ש תהיה הקבוצה המארחת היחידה במשחקי שמינית גמר הגביע, שתיאלץ לערוך משחק ביתי באצטדיון אחר. משטרת רמה"ש סירבה לאשר את קיום המפגש מול בני סכנין מחרתיים (שבת, 14:30), והוא ישוחק לבסוף באצטדיון וינטר.

מאמן רמה"ש, צביקה צמח, הביע תרעומת על ההחלטה: "בכל מגרש בארץ יש קיבולת של אוהדים. אם בווינטר אפשר להכניס 5,000 צופים ויגיעו 10,000 צופים, מה יהיה עם השאר? אותו דבר לגבי המגרש ברמה"ש. אם יש מגבלה של 900 צופים, שיאשרו כניסה ל-900 צופים. אנחנו מאבדים מומנטום של ביתיות. המשחק יכול לשדרג את המועדון ולקרב אותו לקהילה. הרי הכוונה הייתה שנארח בבית, ברמה"ש, ולא בווינטר".

הקבוצה תחסר את עידן רובין ומרסלו גרטה המוצהבים, ואת הירקליס שנגליה הפצוע. "הראש שלנו הוא בליגה, ומצד אחד אני מבסוט שהמוצהבים והפצוע לא ישחקו בגביע", הודה צמח. "אנחנו מנסים לשים בצד את הליגה למשך 90 דקות, להתמקד בגביע, ואולי נעשה משהו יפה".

הרכב משוער: מנחם קורצקי, ליאור ראובן, איתי טואף, רון בן נחום, יניב בסון, גל אדיר, יוגב צמח, שי גריב (משה גולדנברג), חיים שאבו, דודי בכר, עמית אבורמן.

"ניצחון ייתן לנו תנופה למאבקים בתחתית"

חרף כל ההבטחות, החלוץ הסרבי של בני סכנין ניקולה ולנטיץ', לא יוכל ליטול חלק במשחק, בגלל סיבות ביורוקרטיות. בסכנין מקווים כי לשחקן יתאפשר להשתתף במשחק הליגה הבא נגד בית"ר ירושלים.
מלבד ולנטיץ', ייעדר גם החלוץ הפצוע מבורקינה פאסו, אוירדגו פסקאל.

גבע ברקאי, שהיה שותף לזכיית הפועל ר"ג בגביע לפני שלוש עונות, אמר לקראת המשחק: "בתור שחקן שלקח גביע עם קבוצה מהליגה השניה, אני יודע שהמשחקים בגביע הם הכי קשים, ולא משנה נגד איזו קבוצה משחקים. כל קבוצה יכולה לנצח. זה משחק קשה, שאנחנו לוקחים ברצינות. אנחנו רוצים לנצח ולעלות שלב, וזה תלוי בנו. זה נכון שהליגה יותר מעניינת אותנו, אבל ניצחון במשחק ייתן לנו תנופה להמשך המאבקים בתחתית".

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, סאלח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר, חאלד חלאילה, עבאס סואן, אדריאן פיטו, אחמד קאסום, פסקל קונדופוני, רמיק יז'רסקי (יניב אברג'יל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully