וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מכבי ת"א-עכו: הכניסה לכלבים אסורה

ניר איסקוב

3.3.2006 / 8:00

הכלב מתוכנית "הרצועה" הגיע לאימון מחזיקת הגביע, אך לא הורשה להיכנס ליציע העיתונאים. רפי כהן, וידאק וגיטה ייעדרו

אורח יוצא דופן ביקר היום (חמישי) באימון מכבי ת"א, אך זכה לקבלת פנים צוננת מהנהלת המועדון. הכלב מתוכנית הטלוויזיה "הרצועה", המשודרת בערוץ ביפ, הגיע לקרית שלום כחלק מצילומיו לפרויקט "יום בחייו של הכלב", המתוכנן להתפרסם בשבועון "פנאי פלוס", אבל במהרה התברר לו כי הוא "פרסונה נון גרטה" במתחם, והוא נאלץ לצפות באימון מאחורי הגדר.

הכלב מנהל בתוכנית "הרצועה" קמפיין נגד המשך פעילותו של לוני הרציקוביץ' במועדון תחת הכותרת "לוני לך הביתה!". הקומיקאי שגיב פרידמן, המגלם את דמות הכלב, סיפר לוואלה! ספורט: "באתי עם הכלב עליי, אבל אלי דריקס סגר את השערים, ולא נתן לי להיכנס ליציע העיתונאים. הוא ביקש מטוויטו לסגור את השער, והייתי מאחורי הגדר. לא באתי לעשות פרובוקציה, באתי עם צעיף של מכבי לראות אימון. דריקס הוא הבובה של לוני, ואני מבין בבובות".

הכלב הוסיף: "הכלב יגביר את המחאה שלו, זו סתימת פיות. דריקס לא נכלל במחאה, כי הוא שיחק במכבי, אבל עכשיו הכלב יוסיף אותו למחאה, וגם הוא מסומן. שחקני מכבי סחבו את השערים בסוף האימון, אז הצעתי שיקראו ל'משה מאנה הובלות'". טוויטו אמר בתגובה: "בכלל לא הייתי במקום". את תגובתו של דריקס לא ניתן היה להשיג.

מלבד הכלב, הופיע לאימון גם אייל ברקוביץ', שערך אימון כושר לפני תחילתו, ולאחר מכן עזב באישור המאמן טון קאנן. משה מישאלוף התאמן לראשונה באופן מלא, והוא עשוי להיכלל בסגל לקראת משחק שמינית גמר הגביע מול הפועל עכו, מחרתיים בבלומפילד (שבת, 18:00). ג'ובאני רוסו, הסובל משבר מאמץ, הסתפק באימון חלקי, ולא יהיה בין 18 השחקנים להתמודדות.

קאנן התייחס למפגש באתר הרשמי של מכבי ת"א: "ראיתי את עכו משחקים, ויהיה לנו קשה נגדם. יש להם 2-3 שחקנים מצוינים. זו קבוצה שמשחקת כדורגל טוב, אבל אנחנו רוצים לנצח ולהעפיל לשלב הבא".

לקראת המשחק, אשר אינו נכלל במנוי העונתי, הפיצה מכבי כרטיסים ליציעים 1, 11 ו-13. בעלי מנוי שירכשו כרטיסים, יזכו בהנחות של 10 שקלים למבוגר ו-5 שקלים לבני נוער. מחירי הכרטיסים (לפני הנחה): שער 11: נוער/חייל/אישה 30 שקל, מבוגר 60 שקל; שער 13: 35 ו-70 שקל; שער 1: 100 שקל למבוגר.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי יחיאל, אבי סטרול (כריסטיאן גונזאלס), סאלם אבו סיאם, ליאור ז'אן, אלווין בג'ירי (תמיר כהן), לירן כהן, ארז מסיקה, גיאורגי דמיטרדזה, אופיר חיים (ז'וזה דוארטה, רועי דיין).

"הסיכויים הם כמו שאשיג את המחברת של קאנן"

הפועל עכו מגיעה להתמודדות נטולת לחצים. הקבוצה לא תנשור לליגה הארצית בסיום העונה, והיא מרוחקת 7 נקודות מהפועל ב"ש, הנמצאת במקום המוביל לליגת העל.

בקבוצה ממתינים לשובו מחו"ל של יו"ר איגוד השופטים, צבי רוזן, כדי שישיב לבקשתם להסיר את שיבוצו של רמי בן יצחק כשופט המשחק. רפי כהן, אושרי גיטה וטומיסלב וידאק הפצועים, ייעדרו.

המאמן ירון הוכנבוים, מצא הקבלה מעניינת לאפשרות שקבוצתו תפתיע: "הסיכויים לנצח הם לא גבוהים, והם בערך כמו הסיכויים שאשיג את המחברת של טון קאנן לפני המשחק. יש לי כבר אנשים שדואגים שהמחברת תגיע אליי. כמו כל קבוצה, אנחנו עולים לנצח, אבל עדיין הבדלי הרמות הם גדולים. לירן שטראובר נמצא בשיאו, ככה שזה לא יהיה משחק קל. זה משחק גביע, ואם יהיה תיקו, יגיעו הפנדלים, שבהם אין גיבורים ופייבוריטים".

הרכב משוער: דודו גורש, רמי עזיז, איציק כהן, תומר אליהו, אורן יעקב, רן קוז'וק (מיכה שושן), עידן ויצמן, קובי חסן (ברנארד האגן), פטי נימבה, אלכס לויט (נדיב סימנטוב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully