וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס, ריאל וברצלונה מושלמות

2.3.2006 / 22:05

היוונים גברו על ז'לגיריס ותפסו את ראש בית 4, ברצלונה ניצחה במלאגה. בבית של מכבי: ריאל ראשונה אחרי ניצחון על בולוניה

ערב המשחקים השני של המחזור השני בטופ 16 יצר נתון מעניין מאוד. שלוש הקבוצות שסיימו אחרונות בבית המוקדם של מכבי ניצבות עם מאזן של 0:2 - ברצלונה, אולימפיאקוס וציבונה זאגרב, בעוד שלוש הראשונות - מכבי, פילזן וריטאס - מאכזבות עם מאזן 1:1. מלאגה ופנאתינייקוס, הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר בשלב הראשון, 12:2, כבר עם שני הפסדים משני משחקים. היורוליג מתגלה כליגה השיוויונית ביותר זה שנים.

בית 5

ריאל מדריד - קליממיו בולוניה 76:92

ששת הניצחונות הרצופים של בולוניה והעובדה שהספרדים ניצחו עד היום רק שניים מתוך עשרת המפגשים מול בולוניה לא מנעו מריאל ניצחון ואת המקום הראשון בבית. בולוניה היתה זו ששלטה במשחק במחצית הראשונה, אבל נכנעה בסופו של דבר לערב מצוין של לואיס בולוק ואיגור ראקוצ'ביץ', שהמשיכו את הכושר המצוין מהמשחק מול מכבי תל אביב. בולוניה פוגשת בשבוע הבא את מכבי ת"א לקרב על המקום השני. הובילו את ריאל: בולוק 23, ראקוצ'ביץ' 22, מרקו תומאס 11, פליפה רייס ואלכס סקיילס (הופעת בכורה ביורוליג) 9 כ"א. דליבור באגאריץ' וטרוויס ווטסון קלעו 19 כל אחד לבולוניה.

בית 4

מלאגה - ברצלונה 71:68
ברצלונה עשתה הישג אדיר כשניצחה במלאגה במפגש הראשון אי פעם בין שתי הקבוצות ביורוליג. הקבוצה שהיתה הכי חמה באירופה עד לפתיחת שלב הטופ והשיגה מאזן 2:12 פותחת את השלב עם שני הפסדים. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשחואן נבארו קולע את שתי הנקודות האחרונות מהקו. מלאגה ניסתה לכפות הארכה, אבל השלשה של הארגנטיני וולטר הרמן הלכה החוצה. ברצלונה עם מאזן 0:2. שמונד וויליאמס עם 19 ונבארו עם 18 הובילו את ברצלונה, דניאל סנטיאגו הוביל את מלאגה עם 21 נקודות ופפה סנצ'ז הוסיף 17.

אולימפיאקוס - ז'לגיריס 69:78

היוונים ממשיכים את השיפור שלהם ושומרים על המקום הראשון בבית. דווקא ז'לגיריס פתחה מצוין וסיימה את הרבע הראשון ב-12 נקודות יתרון. אבל אולימפיאקוס, עם המאמן הליטאי יונאס קזלאוסקאס, רצה והצליחה לסיים את המחצית ביתרון נקודה, יתרון אותו לא איבדה עד לסיום. הליטאים ללא ניצחון בטופ 16. הירבו לקלוע לאולימפיאקוס: סופוקליס סחורצאניטיס 25, תיוס אדני 16. לז'לגיריס: פאוליוס יאנקונאס 15, דריוס לאוורינוביץ' וסימונאס סראפינאס 13 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully