וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדני חושש מפצועים ומכרטיסים

ניר איסקוב

2.3.2006 / 20:04

המנכ"ל הססגוני של הקבוצה מהליגה השלישית "לא מוכן לנצח בכל מחיר". אצל אוחנה, חלפון ושחברי פצועים, יבואה ופאפו בספק

הפועל מרמורק היא בסך הכל הקבוצה השניה מהליגה הארצית שהצליחה להגיע העונה לשלב שמינית גמר הגביע, בו תארח מחר את הפועל כפ"ס (שישי, 14:30).

למרות המעמד המכובד, המנכ"ל הססגוני של מרמורק, חנן עדני, כבר הזהיר את שחקניו "לשמור על הרגליים" ולהימנע מספיגת כרטיסים צהובים ואדומים. "הליגה יותר חשובה לנו, ואמרתי לשחקנים שאם יש לנו פצוע אחד או כרטיס צהוב או אדום, אני מוכן לוותר על המשחק", הסביר עדני. "כפ"ס עוד יכולה לעשות משהו בגביע, ואנחנו לא. אשמח לעקוץ את כפ"ס בלי כוונה, אפילו עם גול עצמי, אבל לא בכל מחיר. לא תהיה מלחמת עולם".

לגבי סיכויי קבוצתו להעפיל לרבע הגמר, חרף "המגבלות" שהטיל על השחקנים, השיב המנכ"ל: "אבא שלי אמר לי שכתוב בתנ"ך שהנבואה ניתנה לשוטים. בכדורגל הכל יכול לקרות, ואם נפתיע, ברור שאני אבוא לקראת השחקנים. שמעתי שאוהדי כפ"ס מגיעים בשתי סוסיתות. קראתי שהם הגיעו למשחק מול מכבי חיפה באוטובוס אחד, אז מי זו מרמורק? הם לוקחים בהליכה קבוצה בליגה השלישית. אני שומר לעצמי את המחשבות על התוצאה".

"חותם על להישאר בליגה, ולא לזכות בגביע"

בדומה ליריבה, גם בהפועל כפ"ס מייחסים חשיבות גבוהה יותר למאבקים בליגה מאשר למפעל השני בחשיבותו, אבל במקביל, חוששים מהשפלה בדמות הדחה בידי קבוצה מהליגה השלישית.

אלי אוחנה יחסר במשחק את אלון חלפון ומוחמד שחברי הפצועים. סמואל יבואה, הפצוע אף הוא, יערוך מבחן כשירות לפני ההתמודדות. עמנואל פאפו, השוהה עם נבחרת גאנה, עשוי לנחות מחר בבוקר, וקיים סיכוי שישותף. הקפטן אייל משומר, שב בימים האחרונים לאימונים מלאים, אחרי שנעדר במשך כחודש עקב פציעה, וצפוי לפתוח.

שלו מנשה התייחס למפגש מחר: "הראש שלנו הוא אך ורק במשחק הזה, אחריו נחזור לחשוב על הליגה. אנחנו באים בשיא המוכנות, ולא מקלים ראש במרמורק. זה משחק ליגה לכל דבר, ואפילו יותר מזה. הסיכוי להישאר בליגה הוא לא הכי מזהיר, ודרך הגביע יש אפשרות להמתיק את העונה. אוי ואבוי לנו אם לא ננצח, ונבוא בזלזול או לא בשיא הריכוז. הגביע הוא מפעל גדול, אבל הוא רק בונוס. אני חותם על להישאר בליגה, ולא לזכות בגביע".

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, דוגלס דה סילבה, ולנטין תודוריקה (עמנואל פאפו), מוחמד כבהה, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, שלו מנשה, אבי כנפו, אורן ניסים (סמואל יבואה, זוראן ראיוביץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully