וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד רוצה את רפא בניטז

2.3.2006 / 14:37

פרננדו מרטין, הנשיא החדש, מעוניין במאמן ליברפול. מחליפו של פרז גם יורה לעבר השחקנים: "מי שאין לו מחוייבות לא יהיה פה"

פרננדו מרטין, נשיאה החדש של ריאל מדריד, שהתמנה עם התפטרותו המפתיעה של פלורנטינו פרז בתחילת השבוע, כבר מתחיל לפעול.

אחרי שבימים האחרונים נפוצו שמות של שחקנים רבים שיעזבו את הקבוצה בקיץ בעקבותיו של פרז, היום (חמישי) מתפרסם כי מרטין מעוניין במאמנה של ליברפול, רפא בניטז, למשרת אימון ריאל בעונה הבאה. הדיבורים על מאמן אלופת אירופה באו במקביל לספקולציות במועדון אודות החתמת סוון יוראן אריקסון, אבל עתה נראה שהנשיא החדש מעדיף את הספרדי, שכבר רשם הצלחות מרשימות בלה ליגה עם ולנסיה, לרבות אליפות וגביע אופ"א. השמות הנוספים בבורסת ההימורים הם קאפלו, אנצ'לוטי, מוריניו וכמובן דל בוסקה.

בנוסף, הזהיר פומבית הנשיא החדש את שחקניו, כשאמר שמי שאין לו מחוייבות למועדון, מקומו לא בריאל מדריד: "אני לא רוצה קבוצה של מיליונרים. אני רוצה קבוצה של ספורטאים נפלאים, שעובדים 24 שעות ביממה כדי להשיג את הטוב ביותר עבור הקבוצה. אני לא פוחד לקחת החלטות כנגד מי שלא ייתן את כולו בעבור ריאל מדריד".

ההתפטרות של פרז גררה הדים רבים והוציאה תגובה גם מאלוף העולם לשעבר במרוצי ראלי, קרלוס סאיינז. סאיינז, המקורב לריאל, הודיע שהוא עשוי לרצות בתפקיד הנשיאותי: "אני צריך לראות מה מצבי האישי לפני שאני בודק את אופציית התפקיד בקבוצה. מה שאני יכול להגיד זה שאם אחליט להתמודד על הנשיאות, זה לא יהיה בשביל תהילה או תמונות בעיתונים. התשוקה שלי לכדורגל ולמועדון שאהדתי כל חיי, הם שנותנים לי את המוטיבציה". הבחירות הבאות לנתפקיד נשיא המועדון צפויות רק ב-2008, אבל התקשורת הספרדית מדווחת שחברי ההנהלה עשויים ללחוץ על פרננדו מרטין להקדימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully