וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: פדרר ונדאל בחצי הגמר. דוחא: מאורסמו מחכה להינגיס

2.3.2006 / 19:18

אנה סמאשנובה פרשה מאקפולקו, אחרי שהוליכה 2:4 במערכה השלישית. בדובאי נדאל גבר על הנמן, פדרר על ויק. בדוחא: חצי גמר חלומי

אנה סמאשנובה הודחה בסיבוב השני של טורניר אקפולקו לאחר שפרשה בעקבות מחלה. הישראלית, שדורגה שביעית בטורניר, דווקא הוליכה על מארט אני מאסטוניה 1:6 7:6 (8:6) 2:4 לפני שהחליטה כי איננה יכולה יותר. סך הפרסים באקפולקו עומד על 180 אלף דולר.

הפתעה קצת יותר מרעישה אירעה בסבב הגברים, שם הפסיד אתמול (רביעי) אנדרה אגאסי 7:5 7:5 לביורן פאו הגרמני, בסיבוב השני של טורניר דובאי (סך פרסים מיליון דולר).

אגאסי סובל העונה מפציעות וזה היה לו הטורניר השני בלבד. בן ה-35 היה פחות טוב מפאו, המדורג 80 בעולם, שהצליח להיות יציב מהקו האחורי ומהיר ליד הרשת. שתי המערכות היו בשלב כלשהו בשוויון 4:4, אולם פאו ידע להתעלות ברגעי האמת ולשלוח ווינרים שהובילו אותו לניצחון.

עוד בדובאי: רפאל נדאל גבר ברבע היום (חמישי) על טים הנמן הבריטי בשתי מערכות 6:7 (1:7) 1:6. המדורג שני בעולם והבריטי היו בשיאם במערכה הראשונה, אבל אז הספרדי האיץ את הקצב ולא השאיר ליריבו סיכוי בדרך לחצי הגמר.

המדורג ראשון בעולם, רוג'ר פדרר, לא התקשה מול הצ'כי רובין ויק וגבר עליו 3:6, 2:6. מיכאל יוז'ני עלה גם הוא לחצי הגמר אחרי ניצחון 3:6, 1:6 על אוליבר רושו הבלגי.

בטורניר דוחא שבקטאר (סך פרסים 600 אלף דולר), הרוסייה נדיה פטרובה גברה 4:6, 4:6 על נה לי הסינית, ותפגוש בחצי הגמר את אי סוגיאמה היפנית, שהדיחה 3:6, 2:6 את ג'וליה שרוף הגרמנייה. החצי השני יספק מפגש קלאסי. אמילי מאורסמו גברה על רוברטה וינצ'י מאיטליה 3:6, 2:6, ותפגוש בחצי הגמר את מרטינה הינגיס, שגברה 6:7 (7), 2:6 על סבטלנה קוזנצובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully