וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני גאה בשחקנים שלי"

גיל קדרון

2.3.2006 / 13:40

בלאט מתמוגג אחרי ניצחונה של ברנטו טרביזו 69:76 על פנאתינאיקוס, שנפלה להפסד שני ברציפות. דווקא ציבונה מוליכה את הבית

מכבי ת"א לא לבד. פנאתינאיקוס עברה את שלב הבתים כקבוצה הטובה ביותר ביורוליג ובמאזן 2:12 (בדומה למלאגה), אבל נחלה אמש (רביעי) את הפסדה השני בשלב הטופ 16, הפעם 76:69 לבנטון טרביזו של דייויד בלאט.

"זה ניצחון גדול גדול עבורנו", אמר בלאט המאושר. "כל פעם שאתה מנצח קבוצה כמו פנאתינאיקוס - הקבוצה הטובה באירופה עד כה - אתה חייב להיות מאושר לפחות ליום אחד. ממחר נצטרך להתמקד במשחקים הקרובים בליגה האיטלקית".

"כמו שאמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה, זה מסוג המשחקים שניתן ללמוד מהם. כשמנצחים קבוצה כזו, אפשר להבין את היכולות שלך. שיחקנו מעולה נגד קבוצה מעולה. אני גאה בשחקנים שלי והם צריכים להיות גאים בעצמם".

המאמן המפסיד הסתכל על הדברים קצת אחרת. "אני לא יודע מה קרה, הקבוצה שלי שיחקה מעולה כל העונה ופתאום אנחנו לא מתפקדים ביורוליג", אמר המאמן זליקו אוברדוביץ'. "היינו רעים מאוד במחצית השנייה, וזה שקלענו רק 69 השבוע ו-70 בשבוע שעבר, אחרי שבכל העונה עמדנו על 90 - זה חבל".

"מסרנו רק שבעה אסיסטים, ואני לא זוכר מתי היה לנו מספר כל כך נמוך בקטגוריה הזו", הוסיף. "בנטון שיחקו טוב ועם הרבה רצון. אני עדיין מאמין בסיכויים שלנו להעפיל אם ננצח את ארבעת המשחקים שנותרו".

מי שמוליכה באופן מפתיע את בית 4 של בנטון ופנא היא ציבונה, שהשתחלה לשלב הטופ 16 ברגע האחרון עם שני ניצחונות רצופים. אתמול הקורבן הייתה אפס פילזן באבדי איפקצ'י, שם השיגה ציבונה ניצחון 63:69.

"פילזן היא קבוצה שקשה לנצח אותה, בטח בחוץ", אמר המאמן המנצח דראזן אנזולוביץ'. "ההגנה שלנו הייתה מצוינת, ואני שמח שאנחנו חוזרים הביתה במקום הראשון. נעשה את המקסימום בארבעת המשחקים הנותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully