וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "לוני צריך לעשות חושבים"

איציק גניש, הארץ בשיתוף

2.3.2006 / 13:17

דייויד פדרמן שלח מסר לבעלי מכבי ת"א, והודה שלמרות ההישג הכלכלי, רעיון הגלאקטיקוס כשל. בקבוצה אדישים למצבו של רוסו

לדייויד פדרמן היה חזון בתחילת עונת 2005/06, לפיו יחזיר את הצבע והקהל של מכבי ת"א למגרשים, יחד עם כדורגל שובה עין. פדרמן אמר היום (חמישי) את מה שכולם יודעים לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל.

"אין ספק שהמהלכים שעשינו בתחילת העונה התבררו כשהצלחה כלכלית, אבל מבחינה מקצועית צריך להודות שנכשלנו". פדרמן גם גילה פרטים על המו"מ עם איל ברקוביץ': "איל עצמו שאל אותי אם להביא שלושה כוכבים מבוגרים זה לא יותר מדי, מכיוון שהקבוצה צריכה שוורים צעירים. אני חשבתי ששחקנים בגיל 33-34 יהיו מספיק טובים לליגת העל. טעיתי".

פדרמן גם שלח מסר ברור ללוני הרציקוביץ': "לאור מה שקרה בשנים האחרונות עם הקבוצה, הוא צריך לעשות חושבים. אני לא מכיר את זקי רקיב ולא יודע מה הוא יתרום למועדון אם ייכנס".

למרות הפסימיות ששוררת בצוות הרפואי במכבי לגבי מצבו הבריאותי של ג'ובאני רוסו, סיפרו במועדון כי הקשר הקרואטי אמר לפני כמה ימים כי הוא רוצה לחזור לשחק כבר בשבת הקרובה. רוסו סובל משבר מאמץ מדרגה שנייה. במכבי הבהירו אתמול כי רוסו אמור לחזור לפי התחושות שלו לגבי הפציעה. מצד שני, מקור במועדון אמר אתמול: "מה זה משנה בכלל אם הוא ישחק או לא ישחק".

קאנן החליט להעניק לאיל ברקוביץ' מספר ימי מנוחה, מפני שהשחקן אינו רשאי לשחק בקרוב. במכבי חישבו כי אם הקבוצה תעבור את עכו בשבת במשחק הגביע, ברקוביץ' ייעדר כשלושה משחקי ליגה. במכבי אמרו כי למרות שרצו שלא יחמירו איתו, העונש שקיבל ברקוביץ' היה מוצדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully