וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן ויצחקי סיכמו ל-4 עונות

ניר איסקוב

1.3.2006 / 19:22

יצחקי ירוויח החל מהעונה הבאה כ-150 אלף דולר, קורנפיין סיכם לשנתיים. אפק ופבריס פרננדז החליפו קללות אחרי תיקול ביניהם

עמית בן שושון וברק יצחקי נפגשו הערב (רביעי) עם יו"ר בית"ר ירושלים ולדימיר שקלאר וסיכמו ל-4 עונות. מכיוון שבן שושן יהיה חייל בעונה הבאה, הוא ירוויח בעונה הבאה משכורת חייל יתחיל להשתכר כ-70-80 אף דולר בעונות שלאחר מכן. יצחקי החל מהעונה הבאה ירוויח כ-150 אלף דולר, עם סעיף שיחרור בסך 750,000 דולר לחו"ל. איציק קורנפיין סיכם לשנתיים, כשבסיום החוזה תהיה לשתי הצדיים אופציה להשתלבות בצוות המקצועי. כל החוזים יחתמו באופן רשמי בשבוע הבא.

לפני כן עומרי אפק ופבריס פרננדז התעמתו ביניהם מילולית באימון הקבוצה היום. השניים גלשו לכדור ונתקלו זה בזה, והצרפתי שחרר לעבר אפק קללות עסיסיות באנגלית. אפק השיב לו, אך התקרית הסתיימה במהירות והשניים המשיכו את האימון כרגיל. המנג'ר לואיס פרננדז נמנע מלהתערב בעימות.

אפק לא מייחס חשיבות לתקרית: "היה תאקל חזק באימון בינינו, ואחרי כמה שניות נסגרו העניינים. הכל נרגע והכל בסדר בינינו". בהתייחסו לשאלה האם העימות נבע ממורת רוחו לגבי מעמדו הנוכחי בקבוצה, השיב: "זה אפילו לא שווה תגובה".

דוד אמסלם סובל עדיין מכאבים בצלעות, ושיתופו במשחק הגביע מול הכח עמידר ר"ג בשבת, מוטל בספק. לאימון היום הופיע גם תומר בן יוסף, ששוחרר מסגל הנבחרת עקב פציעה ברגל וגם הוא עלול להחמיץ את המפגש מול הכח. דויד אגאנסו, הסובל עדיין מכאבי ראש, חש היום גם במתיחה בשריר וזכה לטיפולים אישיים על מנת להכשירו למשחק. אופיר עזו ערך אימון כושר אישי עם אריק בלונדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully