וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ספרד: פלה מותח ביקורת על רונאלדו

1.3.2006 / 14:27

שחקן העבר על החלוץ: "הוא איבד את דרכו". גם מוראטי מגיב בעניין הברזילאי. קסיאס מאשים את השחקנים במצב ריאל

שחקן העבר האגדי, פלה, אומר שרונאלדו יכול היה להיות שחקן טוב יותר אילו "לא היה מאבד את דרכו" בשל בעיות אישיות. החלוץ הברזילאי התקשה להתאקלם בריאל מאז נחת במדריד ואחרי שחשף את רגשותיו במסיבת עיתומאים לפני כשבוע וחצי, הגיעה גם תגובתו של פלה לסוגייה. כוכב העבר הנחשב ל"גדול מכולם" בעיני רבים התראיין לעיתון סיני ואמר: "רונאלדו יכול היה להיות שחקן טוב יותר לו לא היה מושפע מדברים מחוץ למגרש. אתה לא יכול יום אחד להחליט שאתה מתחתן, וכעבור חודשיים להתגרש, ולא להיות מושפע מכך. החיים האישיים שלו כל כך מבולבלים כך שהוא לא מצליח לשמור על איזון". על סוגיית בעיותיו של החלוץ עם האוהדים בברנבאו אמר פלה: "הוא חייב לקחת את זה יותר בקלות. אוהדים הם תמיד חסרי סבלנות, זה נורמלי. יכול להיות שהוא ימצא מקום עם אווירה טובה יותר, אבל אסור לו לשכוח שהוא כבר לא צעיר כמו פעם".

גם אוזניו של נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, לא נשארו אטומות למסיבת העיתונאים שקיים רונאלדו. אחרי שלפני כמה ימים כבר הצהיר הנשיא שהוא מוכן לסלוח לרונאלדו על העזיבה לפני כמה עונות, אמר אתמול (שלישי) מוראטי: "אם הוא בריא, הן פיזית והן מהבחינה המנטלית, יש על מה לדבר".

הסאגה סביב התפטרותו של נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, נמשכת וגם שוער הקבוצה, איקר קסיאס נדרש אליה: "האחראים להפסד מול מאיורקה ולמצב הם אנחנו, השחקנים, ולא פרז. המשחק לא היה טוב. זה שלא ניסינו, אבל לא הלך לנו ולא עמדנו בסטנדרטים שאנחנו מציבים לעצמנו. כשמסתכלים ורואים שלא ניצחנו בכמה משחקים מאוד חשובים, זה ברור שהשחקנים אשמים, ואנחנו אלו שצריכים להשתפר ולהבריא את הקבוצה".

בד בבד עם עזיבתו של פרז, התפרסמו בספרד ידיעות בימים האחרונים על שיחרור מאסיבי של שחקני ריאל מהקבוצה בקיץ. בראש הרשימה צועדים רונאלדו, מיצ'ל סלגאדו, זינאדין זידאן, ואנטוניו קסאנו. גם עתידם של תומאס גראבסן, ג'ונתן וודגייט, איבן הלגרה, ופאבלו גרסיה לא בטוח בקבוצה. שחקני הבית ראול בראבו ואוסקר מיניאמברס יקבלו אישור לעזוב גם הם.

שחקני ריאל מדריד שהגיעו לאימון הקבוצה האחרון (מלבד אלו שנסעו למשחקי ידידות בנבחרות השונות), התקבלו בקריאות בוז צורמות על ידי האוהדים שהגיעו למתקן האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully