וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות אנגליה: אריקסון כבר מחפש קבוצה

1.3.2006 / 17:59

המאמן השבדי מודה וטוען: "אני לא יכול לחכות לראות מה יהיה אחרי המונדיאל". מת פיטר אוזגוד, כדורגלן העבר של צ'לסי

סוון גוראן אריקסון, מאמנה הנוכחי של נבחרת אנגליה כבר מחפש קבוצה לעונה הבאה. כזכור, בהחלטה משותפת לו ולראשי ההתאחדות האנגלית, הוחלט שהשבדי יעזוב את עבודתו בתום המונדיאל בקיץ הקרוב.

למרות שמועות וטענות כי אריקסון יקח חופש מכדורגל בעונה הבאה, הכחיש המאמן מיד ואמר שהוא מקווה להתחיל לעבוד כבר שבועיים אחרי המונדיאל: "אני לא רוצה חופשה מכדורגל, בשום פנים ואופן לא. אם אני רוצה לעבוד מהראשון לאוגוסט, אני צריך לסגור דברים בחודשים הקרובים. הרי מי מחתים מאמן חדש בסוף יולי? אף אחד. אני לא חושב שאני צריך לחכות ולראות מה יהיה בגביע העולמי, אלא למצוא קבוצה הרבה יותר מוקדם. אני לא אחד שמתקשר ומציע את עצמי לקבוצות, אלא מחכה לטלפונים מהן. מה שיהיה יהיה".

אריקסון הפתיע ואמר כי לא ביקש ולא רצה לעזוב את המשרה, אבל נכנע ללחצי ראשי ההתאחדות וסיכם איתם יחדיו על המהלך. על יחסיו עם השחקנים אמר המאמן: "אני מרגיש שיש לי את התמיכה שלהם. תמיד הרגשתי ככה. יש יחסים מצויינים בתוך הנבחרת".

פרנק למפארד ייעדר ממשחק הידידות של נבחרת אנגליה מול אורוגוואי הערב באנפילד. למפארד סובל ממתיחה ובצ'לסי חוששים שייעדר גם ממשחק הגומלין בליגת האלופות, בשבוע הבא מול ברצלונה.

מי שיפתח במקומו בהרכב יהיה מייקל קאריק, קשר טוטנהאם, שגדל עם למפארד בווסטהאם. קאריק נהנה מעונה טובה בליגה האנגלית ובשל כך יקבל היום הזדמנות מצוינת. גם דארן בנט, חלוץ צ'רלטון, אמור לערוך הופעת בכורה ב-11 הפותחים של אריקסון.

עוד בממלכה: פינאן מואשם בהערות גזעניות

סטיב פינאן, מגן ליברפול ונבחרת אירלנד, מואשם כי פלט לעבר פטריס אברה, מגינה שחום העור של מנצ'סטר יונייטד, הערות גזעניות. משטרת אנגליה פתחה בחקירת הארוע בעקבות תלונה של שני צופי טלוויזיה חירשים שצפו במשחק בחודש שעבר, וטענו כי הצליחו לקרוא א שפתיו של פינאן. ליברפול מסרה שמדובר ב"האשמה חסרת שחר".

החשדות שהוטלו ברובין ואן פרסי, חלוץ ארסנל, בדבר אונס, הוסרו אתמול (שלישי), כך מסרה דוברת מטעם התובע המחוזי של עיריית רוטרדאם.עוד מסרה הדוברת, שהחשדות נמחקו בגלל היעדר ראיות. החלוץ ההולנדי נעצר בחשד שאנס ביחד עם עוד שני גברים, את סנדרה ק., צעירה בת 25 במלון ברטרדאם, בחודש יוני האחרון.עורך דינו של השחקן אמר בתגובה: "זה נפלא. אני מאוד שמח בשבילו". הצעירה מתכוונת לערער על החלטת הפרקליטות.

דיווחים באנגליה טוענים כי יובנטוס מעוניינת לצרף לשורותיה את סטיבן ג'רארד. פאביו קאפלו המחזיק בשניים מהקשרים המרכזיים בולם, אמרסון, ופטריק ויירה, מעוניין לראות אחד נוסף כזה בקבוצתו, שחקן שבבוא הזמן יוכל להחליף את הברזילאי. אחרי הדיווחים בימים האחרונים על שיחות בין מיכאל באלאק לצ'לסי, נראה שיובנטוס לא רוצה להשאר מאחור בתחום הקישור המרכזי, ומעוניינת להתחזק לעומת קישור אנגלי הכולל שחקנים נהדרים כלמפארד, אסיין ומקאללה. הדיווחים האיטלקיים הוסיפו וגרסו כי יובנטוס תציע כ-30 מיליון יורו בעבור האנגלי הבינלאומי, כשג'ונתן זבינה עשוי לעשות את הדרך ההפוכה, מטורינו לאנפילד, כחלק מהעיסקה.

צ'לסי באבל

פיטר אוזגוד, "המלך של סטאמפורד ברידג'", מת בגיל 59. אוזגוד, ששיחק גם בסאות'המפטון, הבקיע 150 שערים ב-380 הופעות בליגה עבור הכחולים ועזר להם לזכות באליפות ב-1970 ובגביע המחזיקות שנה לאחר מכן. הוא ביקר בהלוויתו של בן משפחה ולפתע התמוטט ומת. מהמועדון נמסר: "זהו אבל כבד על מותו של איש יקר. אנו מעריכים את תרומתו של האיש למועדון. זהו יום קשה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully