וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולאן לא צפוי לפטר את איזיאה ובראון

1.3.2006 / 10:22

אפילו המאמן אומר שהוא "לא יודע איך הם מסתכלים על הקבוצה", אבל הצוות המקצועי ימשיך לפחות עד תום העונה. דיוהון ואלן נפצעו בשיקגו

רחשים ושמועות בתפוח הגדול בעקבות פגישתם של מנכ"ל הניקס, איזיאה תומאס, והבעלים, ג'יימס דולאן, התבררו כבלון נפוח. השניים נועדו קצרות ב"פד אקס סנטר", אולמה של הממפיס גריזליס, אותה תפגוש ניו יורק הלילה (בין רביעי לחמישי), ונדמה היה שאולי תצא הודעה דרמטית באשר להמשך העסקתם של תומאס והמאמן לארי בראון בעונה הבאה. אולם בסיום הבטיח דולאן כי לא ייעשו שינויים

מי שהתייחס לפגישה היה בראון, שאמר: "נאמרו שם דברים טובים. למען האמת, אני לא יודע איך הם מצליחים להסתכל עלינו משחקים, אבל הם תומכים ביותר". ספר התשלומים של הניקס השנה: 125 מיליון דולר משכורות. אם נחשב את מס המותרות נתקרב ל-200 מיליון דולר של כשלון צורב.

מחיר הניצחון של שיקגו היה יקר

השיקגו בולס ניצחו לפנות בוקר את מינסוטה 100:111, אבל איבדו את כריס דיוהון ומאליק אלן, שנטשו בגלל פציעות. אלן ניסה לשמור בתחילת הרבע השני על רשארד מקנטס, נפל לאחור ונחבט בראשו על ידי בן קבוצתו, דריוס סונגאילה. הוא פונה מהמגרש על אלונקה כשראשו מקובע, והאבחנה הראשונית היא של פגיעה בצוואר. העובדה שביצע מספר תנועות הראתה סימנים טובים באשר למצבו. "עמדתי שם ופתאום הוא נפל עליי", אמר סונגאילה, "הכל קרה מהר".

לכריס דיוהון אין מזל לאחרונה. אחרי שחטף בטעות מרפק בפרצופו מבן גורדון יממה לפני כן באימון הקבוצה, ומוקדם יותר העונה התרסק לפרקט בעוצמה, הוא קיבל הלילה עוד מכה, הפעם מג'סטין ריד ממינסוטה. דיוהון שכב גם הוא דקות ארוכות על הפרקט. ייתכן שיהיה כשיר לשחק במשחקיה הקרובים של הקבוצה עם מסיכה על פניו, אבל מעסה הקבוצה פרד טדסקי מסכים שזה לא פיתרון אידיאלי: "הוא צריך להזיז את הלסת, לאכול, לנשום". טדסקי אמר כי "לא נראה לי שמצבו של דיוהון שונה בהרבה מזה שהיה אחרי הפגיעה של גורדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully