וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה נקנסה ב-20 אלף שקל

ניר איסקוב

28.2.2006 / 20:58

בעקבות אירועי הכבאית. הדיין סלע דחה בקשת הקבוצה לדחות את הדיון בגלל מחלתו של קובי בלדב. מכבי פ"ת תשלם 1,000 שקל

מכבי נתניה ספגה היום עונש של 20,000 שקל בפועל ועוד 40,000 שקל על תנאי בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות "תקרית הכבאית" במשחק הגביע נגד מכבי פ"ת בשבוע שעבר. הדיין עו"ד עמנואל סלע, קבע שנתניה כשלה באי קיום חובות הקבוצה הבייתית.

בשעה 17:00 שלחה הנהלת נתניה פקס למשרדי ההתאחדות בו הודיעה שהמנכ"ל קובי בלדב, חולה, ולא יוכל להגיע, ולכן ביקשה לקיים את הדיון ביום אחר. סלע סירב, והדיון נערך ללא נציג נתנייתי.

מכבי פ"ת הועמדה לדין בעקבות דבריו של יושב הראש שלה, משה זוארץ, כלפי השופט תומר כהן, בסיום משחק הליגה של הקבוצה מול בני יהודה לפני שבועיים: "כל המשחק שרקת נגדנו, בושה וחרפה".

זוארץ, שהחליף בחודש שעבר את אבי לוזון בתפקיד, עדיין אינו מופיע ברישומי ההתאחדות כבעל תפקיד רשמי במועדון, ועל כן הקבוצה עמדה לדין בסעיף "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים", וספגה קנס של 1,000 שקל. זוארץ אמור היה לעמוד לדין תחת הסעיף של "התנהגות בלתי הולמת".

מנהל הקבוצה, איציק לוזון, לקח את הגדרתו המשפטית של זוארץ כ"אוהד" בתור פשוטה כמשמעה: "אם אוהד יורד מהיציע למגרש בבלומפילד, אז מכבי פ"ת אשמה? אם חברת האבטחה של בני יהודה נתנה לו לרדת למגרש, זו לא בעיה שלי. בני יהודה צריכה לעמוד לדין. השופט הוא שופט חדש שכנראה מתלהב מהמעמד שלו. אנחנו צריכים להיות זכאים, אפילו מחמת הספק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully