וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בירושלים יהיה משחק גדול"

28.2.2006 / 23:57

ארז אדלשטיין (שוב) נשאר אופטימי, למרות שגם במאני טיים ברומא, הפועל ירושלים המשיכה לשחק כמו בשכונה והפסידה 92:84

בהפועל ירושלים לא יודעים אם לצחוק, לבכות או פשוט לחכות לשבוע הבא כדי לעשות סיכומים. מצד אחד, הקבוצה שוב לא נראתה במיטבה והפעם ברגע האמת במשחק החוץ מול לוטומטיקה רומא ברבע גמר היול"ב קאפ. מצד שני, מאיר טפירו הפגין את הכישרון הגדול שלו ברגע הקלאץ' (אבל גם איבד שישה כדורים מול שלושה אסיסטים וקלע ב-5 מ-14). גם ג'נקינס ומייסון עשו את ההבדל בין הפסד בהפרש חד ספרתי ודו ספרתי.

חוסר היציבות ברבע האחרון, בו ירושלים שלטה לרגע במשחק ופתאום איבדה אותו לגמרי, צריך להטריד את ארז אלדשטיין. מה שבטוח, דבר כזה לא אמור לקרות לקבוצה שלו בגומלין במלחה, שם הוא יצטרך להשיג ניצחון ביתי בהפרש של 9 נקודות כדי לעלות לשלב הבא.

רומא היא קבוצה נחמדה, אבל היא בכל זאת לא אחת מאריות הכדורסל האירופי. ראינו קבוצה שיהיה קשה מאוד לנצח במלחה בהפרש כזה. קשה, אבל בהחלט אפשרי.

תיאור המשחק

ארז אדלשטיין פתח בחמישיה הרגילה שכוללת את: ג'נקינס, מייסון, סליי, אוסטין וקוז'יקרו. רומא פתחה בסערה ודייויד הוקינס, במהלך של סל ועבירה, העלה אותה ל-4:10. אדלשטיין הגיב מיד בהכנסתו של טפירו במקום מייסון. רומא לא הרפתה ומקבץ שלשות של טונולי (2) וטושק העלו אותה ל-11:18. מריו אוסטין לא נכנס למשחק, בהתקפה ובהגנה, ובודירוגה ניצל את זה כדי לפתוח פער דו ספרתי, 15:25. מאיר טפירו ניסה לשלוח את ארז מרקוביץ', אבל השניים איבדו פעמיים הזדמנות לצמק את הפער ודווקא מריו אוסטין בשלשה הוריד ל-25:22. רומא הוסיפה עוד שלוש נקודות לפני סוף הרבע.

רומא המשיכה לטווח מהשלוש בפתיחת הרבע השני, הקלע התורן היה ריגטי, שעשה את זה פעמיים והעלה ל-25:34. ירושלים כבר הצליחה לצמק את הפיגור לארבע נקודות, אבל ההגנה שלה לא למדה מהטעויות, עוד שתי שלשות של טושק ואילייבסקי העלו את רומא ליתרון שיא, 35:46. מאיר טפירו ניסה לקחת את העניינים לידיים, אבל לא הצליח לסיים את המהלכים שלו כמו שצריך. דיאן בודירוגה דווקא עשה את זה מצוין מהצד השני וקלע את הנקודה ה-50 לאיטלקים. הוראס ג'נקינס הוריד את הירושלמים למחצית עם חיוך, אחרי שקלע שלשה עם הבאזר והוריד ל-52:44.

רומא פתחה את הרבע השלישי כמו שפתחה את הראשון ודייויד הוקינס, בעוד מהלך של סל ועבירה, העלה אותה ליתרון שיא, 50:63. כאן הפועל ירושלים כבר נתקעה ודיאן בודירוגה המשיך לטייל. אחרי כמה דקות של הלם, רוג'ר מייסון לקח את המושכות ממאיר טפירו ושוב צימק ל-6 נקודות. 25 שניות לסיום הרבע השלישי, מתן נאור הוריד ל-72:66 והוראס ג'נקינס, עם הבאזר, קבע 72:68 במתפרצת.

הרבע הרביעי הפך לקרב של על הפרקט ומחוצה לו, כשהקהל החל לזרוק מטבעות לפרקט. אחרי שתי דקות וחצי, מתן נאור קלע את השלשה הראשונה שלו במשחק והישווה ל-73:73. אוסטין נזכר לקלוע מתחת לסל והעלה את ירושלים ליתרון ראשון במשחק. רומא החזירה בנשק שעבד במחצית הראשונה, שלשות ומתפרצות כדי לרוץ ל-2:13. נסיונות לשלשות של טפירו ומייסון לא צלחו. ירושלים ניסתה לשחק על ההפרש, כי ההכרעה של המפגש הזה תהיה במלחה. האיטלקים ידעו את זה טוב מאוד וניצלו כל רגע שנותר באולמם הביתי. דקה וחצי לסיום, שהאיטלקים הובילו בהפרש 8, טפירו שלח אסיסט נהדר לקוז'יקרו שסיים את זה עם מהלך של שלוש נקודות. אוסטין החטיא פעמיים מהעונשין, רומא המשיכה למצוא את הסל בקלות וזה נגמר ב-84:92 לרומא וירושלים תצטרך לנצח בהפרש של 9 נקודות במשחק הגומלין במלחה, כדי לעלות לחצי הגמר.

קלעו להפועל ירושלים: ג'נקינס 22, אוסטין 17 ו-10 ריבאונדים, מייסון 14, טפירו 12 (3 אסיסטים ו-6 איבודים), קוז'יקרו 8, סליי 6 ונאור 5.

קלעו לרומא: הוקינס 22, בודירוגה 19, טושק 16, אילייבסקי 12, טונולי 11, ריגטי 6, גיאצ'טי והליוול 3 כל אחד.

"אנחנו משחקים נגד מאמן גדול וקבוצה גדולה"

מאמן הפועל ירושלים ארז אדלשטיין אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי של הקבוצה: "כל הכבוד לרומא, היה משחק קשה. כולם יודעים את הכוח של רומא. הם שיחקו חכם ופנימה, בעוד שאנחנו החמצנו מהקו וזה ההבדל בהפרש. אני מקווה שיהיה בירושלים משחק גדול שראוי למעמדים האלה. אנחנו יודעים שאנחנו משחקים נגד מאמן גדול וקבוצה גדולה, ואנחנו נבוא לעשות את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully