וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו התקשר לפרז וביקש ממנו: "תישאר"

28.2.2006 / 20:33

חדשות ספרד: החלוץ הברזילאי רוצה שהנשיא המתפטר יחזור בו. 9,000 יורו קנס לסראגוסה בעקבות הנהמות והקללות כלפי אטו

רונאלדו ניסה לשכנע את נשיאה המתפטר של ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, לחזור בו. החלוץ הברזילאי שנחת עם חבריו לקבוצה ולנבחרת, רוברטו קרלוס וסיסיניו ברוסיה לקראת משחק הידידות בין הנבחרות, הופתע מאוד כששמע על התפטרות הנשיא וטילפן לחבר במדריד על מנת לוודא את הידיעה. רונאלדו לא חיכה הרבה זמן והתקשר לפרז כדי לנסות להניא אותו מההחלטה. מאוחר יותר הסביר החלוץ: "פלורנטינו היה היחיד במועדון שהגן עלי ותמך בי. זה יום עצוב עבורי. נשיא נהדר עזב". עתידו של רונאלדו, כמו גם זה של זינאדין זידאן ודייויד בקהאם, לוט בערפל עם עזיבתו של אבי ה"גלקטיקוס".

תאריך משחק הגומלין בקופה דל ריי, הגביע הספרדי, בין לה קורוניה לאספניול, נקבע ל-15 במרץ. ראשי דפור, שהפסידה במשחק הראשון 2:1, הביעו אכזבה ובאתר הרשמי של המועדון טענו שהעדיפו דווקא את ה-9 במרץ. בגמר כבר מחכה למנצחת סראגוסה. משחק הגומלין כבר אמור היה להיערך, אבל נדחה בעקבות משחקיה של אספניול בגביע אופ"א.

מאנולו היירו, מאמן מאלאגה, יקבל הזדמנות אחרונה להציל את משרתו במחזור סוף השבוע הקרוב. מאנולו, אחיו של בלם ריאל מדריד ונבחרת ספרד בעבר, פרננדו היירו, הצטער לשמוע על החלטתה של הנהלת הקבוצה, במיוחד לאור העובדה שמשחקה הקרוב של מאלאגה יהיה מול ולנסיה.

סראגוסה נקנסה ב-9,000 יורו בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדיה כלפי סמואל אטו. בתוך כך, הודיעה הנהלת הקבוצה כי היא פותחת במבצע למציאת האוהדים הגזעניים. "אנחנו פונים לכל הרשויות, כולל המשטרה, בעזרה לעזור לנו למצוא את האשמים בנהמות ובקללות הגזעניות" הוציאה הנהלת סראגוסה הודעה מסודרת באתר הקבוצה. "המועדון מתנגד לכל סוג של גזענות. הדבר פוגע, ורחוק מלהיות נורמה בקבוצה. לקבוצה תמיד היו שחקנים שחורים, והם תמיד נתמכו על ידי האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully