וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר ושמיר נגד לוין

משה בוקר, הארץ בשיתוף ניר איסקוב

28.2.2006 / 17:59

מאמן הפועל פ"ת זעם על הקשר במשחק האימון מול הפועל רעננה וגיא נטש את המגרש. המחיר: האב עשוי לא לממש את האופציה עימו

אירוע לא נעים התרחש אתמול (שלישי) במשחק האימון בין הפועל פ"ת להפועל רעננה, כאשר המאמן ניר לוין והקשר גיא שמיר התעמתו ביניהם.

לוין לא היה מרוצה מאחת מפעולותיו של שמיר והעיר לו. הקשר ענה לו, ולוין קרא לעברו בכעס: "עוף מפה ושוב בצד". שמיר נטש בתגובה את המגרש, המשיך לחדר ההלבשה ומשם נסע לביתו. לוין אישר את התקרית ואמר: "אני אתייחס לזה כמו שצריך להתייחס לזה". את תגובתו של שמיר לא ניתן היה להשיג.

במשחק עצמו ניצחה פ"ת 0:3 משערים של שמעון אבוחצירא, טוטו תמוז ועומר בוקסנבוים בפנדל. מוטי קקון, שעלה בהרכב, נפצע בתחילת המשחק בברכו, כתוצאה מתיקול לא מוצלח. לוין שיתף במשחק את רוב שחקני הסגל, למעט איגור ג'יזלוב הפצוע ואביתר אילוז החולה.

הבעלים של המועדון, רונן אלעד, נחת בארץ, ויוועד בימים הקרובים עם לוין. ייתכן שללוין יש סיבה להתחיל לדאוג לאור התקרית אתמול, זאת מאחר שמאיר שמיר הוא הספונסר הראשי של הקבוצה. אתמול אמרו גורמים בהפועל פ"ת בהקשר הזה: "מערכת היחסים בין לוין למאיר שמיר רחוקה מלהיות טובה בעקבות המצב המקצועי של הקבוצה והאירוע של אתמול הקטין בצורה משמעותית את הסיכוי שלוין ימשיך בעונה הבאה".

מקרוביו של לוין השיבו: "יש סעיף בחוזה, שאם הפועל פ"ת נשארת בליגת העל, לוין ישאר בקבוצה עונה נוספת. אם הפועל פ"ת יורדת, האופציה מבוטלת".

על כך השיבו בפ"ת: "גם בעבר, כשהיה ללוין חוזה לשנתיים, הוא סיים את תפקידו לפני תום החוזה ועבר לצפרירים חולון. כמו גם פרדי דוד שנאלץ לסיים את תפקידו לפני תום חוזהו. בשני המקרים, על פי ההחלטה של מאיר שמיר שגם מימן את הפיצויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully