וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לא נראה לי שנביא שוער ישראלי"

ניר איסקוב

28.2.2006 / 14:32

מאמן מכבי חיפה עושה סדר בסוגיית השוער הראשון לעונה הבאה: דוידוביץ', אלמדון או זר. הקבוצה לא תוותר על מגרלשוילי

"יש לנו שלוש אפשרויות לעונה הבאה בסוגיית השוער: או שניר דוידוביץ' ימשיך, או שהוא לא ימשיך, ואז תום אלמדון יהיה שוער ראשון, או שדוידוביץ' לא ימשיך, ואז נביא שוער זר". כך התייחס היום (שלישי) מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, לשאלה מי ילבש את אפודת השוער הראשון של האלופה בעונה הקרובה.

לגבי האפשרות שיובא שוער ישראלי, אם דוידוביץ' יעזוב, השיב לוי: "לא נראה לי". לוי גם הכחיש כי כבר קיימים שמות של מועמדים זרים לעמדת השוער.

פרקליטו של תום אלמדון, עו"ד דן חי, טוען כי בין מרשו לחיפה קיימת הסכמה עקרונית שלפיו אם הוא לא יהיה השוער הראשון בעונה הקרובה, הוא יושאל לקבוצה אחרת: "תום לא יהיה שוער שני בחיפה, ואם הוא לא יהיה שוער ראשון, אז אני בטוח שנמצא לו קבוצה בליגת העל, כי הוא שוער טוב. כך הוא גם יוכיח למקבלי ההחלטות בחיפה, שהם טעו. אנחנו לא מתייחסים לפרסומים בתקשורת לגבי שוערים זרים, ולא נעלבים מהם. זכותו של המאמן להעדיף את מי שהוא רוצה בשער, וחוץ מזה, עדיין לא ברור מי זה יהיה".

רוני לוי אמר בנושא: "כל החלטה שתתקבל בנושא של אלמדון, תבוא ממקום של שיתוף פעולה אתו, כמו במקרה של דקל קינן. השאיפה שלנו היא שתום ישחק, ואין היום החלטה איפה זה יהיה, אצלנו או במקום אחר. אנחנו רואים בתום את שוער העתיד של מכבי חיפה".

לגבי החיזורים אחרי חיים מגרלשוילי, אמר המאמן: "חיים שחקן שלנו, והוא מאוד מוערך מקצועית. ככל שזה תלוי בי, הוא יהיה בחיפה גם בעונות הקרובות. הוא יכול לשחק במגוון עמדות, ונדע להשתמש בו". סוכנו של המגן, רונן קצב, עקץ: "יש לחיים חוזה לעוד שנתיים בחיפה, אבל אנחנו מעונינים שהוא גם ישחק כדורגל".

פטרונו של שי בירוק, אריק איזיקוביץ', הזים פרסומים שונים, שלפיהם השחקן מעוניין לעזוב בתום העונה את הקבוצה: "אני מקווה שחיפה תממש את האופציה שיש לה על בירוק ביוני 2006 (תשלום של 375 אלף דולר תמורת רכישת כרטיסו נ.א). מדובר בשחקן שמשחק חמש שנים במועדון והוא מזוהה אתו. הוא עבר תקופה קשה בצבא, ואהיה מאושר אם הוא ימשיך בחיפה. היו הרבה סיבות לכך שהוא לא שיחק הרבה העונה, ואני מאמין שבעונה הבאה זה ישתנה".

איזיקוביץ' ממשיך לטעון כי לשלומי ארבייטמן אין הסכם בשורות המוליכה בנוגע לעונה הבאה, למרות הצהרותיהם ההפוכות של ראשי המועדון בנושא. עם זאת, הבעלים של בית"ר טוברוק הביע תקווה כי ארבייטמן יישאר חיפה.

ועדת ליגה וגביע של ההתאחדות לכדורגל הקדימה את מועד משחק הגביע בין הפועל ב"ש למכבי חיפה, שייערך ביום ראשון, מהשעה 20:50, כפי שתוכננה להיות במקור, לשעה 19:00.

ראש אגף הליגות בהתאחדות, פיני קינן, הסביר: "ערוץ 10 רצה לשדר את המשחק ב-20:50, אבל עשינו חישוב שעד שהמשחק יסתיים, ואם תהיה בו הארכה, אז אוהדי מכבי חיפה יחזרו לצפון בסביבות השעה 3 לפנות בוקר. דיברנו עם ערוץ 10, והם הסכימו להקדים את השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully