וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עגיב קיבל אורכה להפקיד 4 מיליון שקל

ניר איסקוב

27.2.2006 / 21:02

אושר לו להעביר את הסכום תוך חודש, כדי להמשיך לתת תוקף לצו העיכוב הזמני בנוגע להליך ההוצאה לפועל נגדו. אבוקסיס ייבדק בבלגיה

נראה כי ייקח עוד זמן רב עד אשר "סאגת רפי עגיב" תחלוף לה. היום (שני) אושרה בקשתו של עגיב לקבלת אורכה עד אשר ימציא ערבות בסך 4 מיליון שקל, על מנת להאריך את תוקפו של צו העיכוב הזמני שניתן להחלת הליכי ההוצאה לפועל נגדו.

במקור, אמור היה עגיב להפקיד את ההמחאה עד תחילת השבוע הבא, אבל היום העניק לו בית המשפט המחוזי בת"א אורכה בת 30 יום ממועד הפסיקה הראשוני, בשבוע שעבר.

עגיב כבר הפקיד סכום של 2 מיליון שקל, וכעת נותר לו להעביר סכום זהה לקופת בית המשפט.יש לציין כי צו העיכוב נמצא בתוקף עד למועד בו עגיב אמור להפקיד את הסכום. אם לא יעשה זאת, יחול נגד עגיב הליך הוצאה לפועל, בכדי לגבות ממנו את שווי הבטוחה בסך 3.9 מיליון שקל, שהוא העמיד לתקציב הפועל ת"א לפני שנתיים, ובקרת התקציבים גילתה כי היא חסרת תוקף.

במקרה כזה, יעמיד כונס הנכסים, עו"ד שי פורת, את מניותיו של עגיב במועדון (16.7 אחוז) למכרז. אם יפקיד את הסכום במועד, אזי צו העיכוב הזמני יהיה בתוקף עד אשר תינתן החלטה בערעור שהגיש עגיב לבית המשפט העליון, בנוגע לפתיחת הליך ההוצאה לפועל נגדו.

יוסי אבוקסיס ימריא מחר (שלישי) לבלגיה, כדי לקבל טיפול במרפאתו של פרופ' מרטנס לגבי פציעה במפשעה, ממנה הוא סובל. אבוקסיס: "אני משחק כבר שלושה שבועות עם הפציעה הזו, ועדיין יש לי כאבים. אני מאמין מאוד ברופא הזה, ואני מקווה שהוא ייתן לי זריקה והכל יהיה בסדר. בכל מקרה, אני לא יכול לשחק במשחק הגביע בשבת נגד מ.ס. אשדוד בגלל צהובים". הקשר צפוי לחזור ארצה ביום חמישי.

בקבוצה מעריכים כי אליניב ברדה, שעבר היום ניתוח להסרת ציפורן חודרנית, וברוך דגו הפצוע, ייהיו כשירים למשחק מול אשדוד. המאמן דרור קשטן, ימריא מחר כדי לחזות במשחק הרעים בין רוסיה לברזיל, שייערך ביום רביעי. קשטן צפוי לשוב ארצה ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully