וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מונדיאל: ברזיל בלי רונאלדיניו

שחר פרנהיימר

27.2.2006 / 20:24

אלופת העולם תסתדר בלי הכוכב שלה מול רוסיה. ספרד תחסר את גוטי ובראחה מול חוף השנהב, פקרמן זימן את שוער בוקה, ואן באסטן עצבני

כוכב נבחרת ברזיל וברצלונה, רונאלדיניו, ייעדר ממשחק הידידות של נבחרתו מול רוסיה ביום רביעי בגלל פציעה בקרסול מהמשחק נגד צ'לסי. הברזילאי עלה לשחק בניצחון על סראגוסה (0:2), אבל ביקש מנוחה מראשי הנבחרת וקיבל אישור.

אבונדנזיירי בסגל ארגנטינה

חוזה פקרמן, מאמן נבחרת ארגנטינה, זימן לסגל שלו לקראת משחק הידיות מול קרואטיה את שוער בוקה ג'וניורס, רוברטו אבונדנזיירי. שוער בוקה הוא השחקן היחיד בסגל שמשחק בליגה המקומית. חואן רומן ריקלמה, כוכב ויאריאל, בספק למפגש.

מארקו עצבני

מארקו ואן באסטן, מאמן נבחרת הולנד, מתכוננן עם נבחרתו למשחק הידיות מול אקוואדור. מה שבעיקר מדאיג אותו הוא הכושר בו נמצא מגן ליברפול, יאן קרונקאמפ, שערך את הבכורה באוראנג' בעונה שעברה והפך לשחקן הרכב. מאז עזב את אלקמאר לויאריאל וליברפול, הוא לא רואה הרבה מגרש. "זה מציק שקרונקאמפ, שחקן מצוין, עשה את ההחלטות הלא נכונות עבור הקריירה שלו. זה עצוב שמישהו זורק לפח את ההזדמנות שלו ולא יכול לעזור לנו".

ספרד מחכה לחוף השנהב

קשר ריאל מדריד, גוטי, נופה מסגל נבחרת ספרד לקראת משחק הנבחרת נגד חוף השנהב בגלל פציעה. השחקן בן ה-29 זומן בחזרה לסגל בשבוע שעבר, אבל נפצע ולא נכלל גם בהפסד של קבוצתו למאיורקה, 2:1. גם רובן בראחה, קשר ולנסיה, נטש את המחנה בגלל פציעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully