וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעשה הכל כדי לנצח בשביל אברם"

ניר איסקוב

27.2.2006 / 17:50

יוסי בניון מתכונן למשחק הידידות מול דנמרק ביום רביעי: "היתה לנו קדנציה טובה". גרנט: "יש לי תחושה של סיפוק"

נבחרת ישראל קיימה היום (שני) אחר הצהריים אימון לקראת משחק הידידות מול דנמרק ביום רביעי. כל השחקנים התאמנו, פרט לדודו אוואט ולטל בן חיים, שנחתו רק היום. השניים ייטלו חלק באימון מחר (שלישי).

יוסי בניון אמר: "אנחנו נהנים לבוא לכל משחק של הנבחרת. נעשה הכל כדי לנצח את דנמרק במיוחד בשביל אברהם. היתה לנו קדנציה טובה. היתה נפילה ב-0:5 נגד דנמרק ולא היה לי נעים להיות שותף למשחק הזה. הייתי רוצה שמחרתיים יבואו כמה שיותר אוהדים למרות שזה רק משחק אימון ומחירי הכרטיסים לא מוצדקים כרגיל. בווסטהאם צחקו עלי ועל יניב בגלל ההגרלה ואמרו לנו שיש להם 6 נקודות בטוחות אבל אני מקווה שנגיע מוכנים למפגש ההוא".

יניב קטן, שהגיע בפעם הראשונה כליגיונר: "נעשה את המקסימום כדי לנצח את המשחק. זה אמנם משחק אימון אבל זה בכל זאת משחק נבחרת. מבחינתנו היתה לנו קדנציה יוצאת מן הכלל. לי באופן אישי יקח עוד לא מעט זמן כדי לקבל דקות בווסטהאם אבל לקחתי את זה בחשבון כשהצטרפתי אליהם".

אריק בנאדו, שאמור לשמש במשחק כקפטן בשל העדרו של אבי נמני, אמר: "הייתי כבר קפטן פעמיים וזה עדיין מרגש למרות שלא קיבלתי הודעה רשמית על זה".

לגבי שחקני מכבי חיפה שמקושרים לקבוצות אחרות, אמר: "יש מצב שלא נהיה ביחד בשנה הבאה. הם מנהלים משא ומתן מול הקבוצה וצריך לזכור שיש עוד גורמים שנכנסו לכדורגל הישראלי. אני מקווה שכולם ישארו כי הם מאוד חשובים לנו".

דודו אוואט, שחזר לנבחרת אחרי העזיבה המתוקשרת לאחר המשחק מול שוויץ, אמר: "לא היתה לי עזיבה ססגונית של הנבחרת. כולם יודעים שאברהם שיחרר אותי בהסכמה - העיתונאים עשו מזה סיפור. אחרי שוויץ ביקשתי להשתחרר כי היו בסגל 3 שוערים והיה לי מאבק על ההרכב בסנטנדר ולא רציתי לאבד בשבוע מה שבניתי בשנתיים. יש מאמן שיחליט אם אפתח או לא. היו לי בזמנו השיקולים שלי. לקחתי החלטה קשה ואני שמח שהמאמן הבין אותי. יש לי חוזה לעוד עונה בסנטנדר ואני מתכוון לממש אותו".

נבחרת דנמרק נחתה בישראל, וערכה אימון ערב באצטדיון ר"ג.

גרנט: אני משאיר נבחרת במצב טוב מאוד

מאמן הנבחרת, אברהם גרנט, שוחח עם אנשי התקשורת בסיום האימון: "זה סיום של תקופה בלתי רגילה בשבילי. כולנו יודעים באיזה מצב, מנטאליות, פיזיות וחומר אנושי קיבלנו את הכדורגל הישראלי. יש לי תחושה של סיפוק. אני מסיים ארבע שנים, ומשאיר נבחרת במצב טוב מאוד".

בהתייחסו ליחסיו הרעועים עם המאמן הנכנס, דרור קשטן, אמר גרנט: "הזמנתי את המאמן הלאומי החדש להיות איתנו בהכנות. מעולם לא רבתי עם קשטן, ואני בעצמי לא יודע מה קורה פה. אני לא חושב שהסכסוך הוא בגלל שהחלפתי אותו אחרי עונת אליפות במכבי ת"א, כי גם הוא החליף את אלי כהן אחרי אליפות בבית"ר ירושלים. הייתי רוצה לעשות לזה סוף. כולם צריכים לאמץ גישה חדשה. החיי די יפים, וצריך לקום עם אנרגיות חיוביות. לא רבתי עם אף אחד".

לגבי ההתמודדות מול הדנים, אמר המאמן הלאומי היוצא: "יש עכשיו משחק בין ארצי, שכל השחקנים בו יכולים לשחק גם בקמפיין הבא. כל משחק כזה יכול לתרום לנו, מה עוד שדנמרק נבחרת מאוד חזקה. אני לא יודע כמה קהל יגיע, אבל אני האחרון שאתלונן על הקהל, שעברתי אתו הרבה רגעים נפלאים".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, קיבל היום (שני) תשובת חיובית מאופ"א בנוגע לקיום סבב שיחות נוסף בין משלחות הנבחרות, ששובצו לבית "הישראלי" במוקדמות אליפות אירופה, לגבי תאריכי המשחקים ביניהן. מועד השיחות טרם נקבע, ואם גם הפעם לא יצליחו המשלחות להגיע לכלל הסכמה, אופ"א תכריע בסוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully