וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין: "אין ספק שרומא פייבוריטית"

שגיא ניר

27.2.2006 / 16:05

מריו אוסטין מתכונן למשחק מול רומא ברבע גמר היול"ב, סליי הפצוע בקרסול בספק. טושק: "ג'נקינס הוא המפתח לקצב וקבלת ההחלטות"

הפועל ירושלים תעלה ביום שלישי בשעה 22:00 למבחן הגדול ביותר שלה העונה, כשתשחק בבירת איטליה מול לוטומטיקה רומא במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר היול"ב קאפ.

שתי הקבוצות שיחקו יחד בבית ד' המוקדם במפעל, וכל אחת ניצחה במגרש של יריבתה. ב-22 בנובמבר ניצחה ירושלים ברומא 91:94
עם מפגן של 11 מ-20 מחוץ לקשת. בגומלין שנערך בשלושה בינואר ניצחה רומא, שהיתה עם הגב אל הקיר, 84:95, והתחילה רצף של חמישה ניצחונות במפעל. עם זאת, מאז אותו מפגש ראשון בו ניצחה ירושלים השתפרה רומא מאוד הליגה ובאירופה, וירושלים, שעברה משבר בין שניים משחקניה (טפירו וג'נקינס) מתקשה לשחזר בשבועות האחרונים את יכולתה מתחילת העונה".

במשחק ביום שלישי תחסר רומא את הסנטר הבלגי תומאס ואן דר שפיגל שעזב לפני כחודש לצסק"א מוסקבה, וכן את אובינה אזקי שנפצע ברבע גמר הגביע האיטלקי. ירושלים מודאגת מהפציעה בקרסולו של תמאר סליי, שלא שיחק במוצאי שבת מול עירוני רמת גן, ושיתופו מול רומא עדיין בספק.

על הקרב המחודש מול רומא, שהדיחה בשמינית הגמר בניצחון כפול את קאזאן, שסיימה את הבית המוקדם עם המאזדן הטוב ביול"ב קאפ, אמר רוג'ר מייסון: "אנחנו יכולים לשחק יותר טוב מהדרך בה שיחקנו בתקופה האחרונה. אין משהו מסוים שצריך לשפר, צריך פשוט לשחק טוב יותר. רומא קלעה הרבה שלשות במלחה, אבל אני לא חושב שזה עניין של מזל - הם פשוט הגיעו מוכנים יותר".

מרקו טושק מרומא זוכר חסד נעורים להוראס ג'נקינס ששיחק איתו בקבוצה לפני שלוש שנים: "ירושלים קבוצה מצוינת, וראינו את זה כשהם ניצחו פה בתחילת העונה. נצטרך להתרכז כרגיל בהגנה כדי לנצח בסדרה, ולעצור את ג'נקינס - הוא המפתח שלהם לקצב המשחק וקבלת ההחלטות".

מריו אוסטין אמר לעודד זרגרי מ"הארץ": "זה כנראה הולך להיות המשחק הכי קשה שלנו עד עכשיו במפעל. נצטרך להיות בשיא היכולת שלנו כדי להוציא תוצאה טובה. אין ספק שרומא פייבוריטית. אנחנו צריכים לתת הכל במשך 40 דקות ואז אולי יקרו דברים טובים עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully