וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנן ללא שישה שחקנים

ניר איסקוב

28.2.2006 / 6:36

מחזיקת הגביע תשחק בהרכב חסר במיוחד, ברומר לשחקנים: "משחק שיכול להיות 'כתם' בקריירה". הלל: "מקווה שתהיה חוויה"

בצל ההמולה התקשורתית סביב אייל ברקוביץ', קיימה היום (שני) מכבי ת"א את האימון המסכם שלה לקראת משחק גביע המדינה מחר מול בני לוד מהליגה הארצית (שלישי, 14:30, לוד).

מכבי תחסר בהתמודדות לא פחות משישה שחקנים. ג'ובאני רוסו ומשה מישאלוף מחלימים מפציעות, וערכו אימונים קלים, אבי נמני מתאושש מניתוח, והחל בקבלת טיפולים פיזיותרפיים. אלווין בג'ירי, שכלל לא השתתף באימון לאחר שזומן למשחק ידידות של נבחרתו אלבניה, ובכל מקרה לא יכול היה להשתתף במשחק עקב הרחקתו ביום שישי.

אבי יחיאל נכלל בסגל הנבחרת, ובין כה וכה היה מחמיץ את המפגש בגין צבירת כרטיסים צהובים. ברקוביץ', "כוכב" הימים האחרונים, הורחק, ויתייצב מחר ב-17:00 באולמות בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל.

כריסטיאן גונזאלס ואבי סטרול ישובו להרכב הראשון, ויאיישו את עמדות הבלמים. תמיר כהן צפוי למלא את מקומו של ברקוביץ' בקישור, ועדיין לא ברורה זהותם של שני החלוצים שיפתחו בחוד של טון קאנן.

עוזר המאמן, גדי ברומר, הזהיר את השחקנים משאננות: "יש רגעים בקריירה שזוכרים אותם כיפים, ויש רגעים שנקראים 'כתם שנדבק לשחקן'. זה מסוג המשחקים שיכולים להיות 'כתם'. אם לא תבואו דרוכים ומוכנים, זה עלול להיות משחק שיהיה כתם בקריירה. הגישה למשחק היא זו שקובעת".

סאלם אבו סיאם, תושב לוד, התייחס למשחק באתר הרשמי של מכבי ת"א: "התרגשתי בעבר, אבל עכשיו אין מה להתרגש כי אני בא כשחקן מכבי ת"א. נכון שאנחנו בתקופה לא טובה, אבל בגביע זה שונה מהליגה, התכוננו טוב, ואנחנו הולכים על ניצחון. אנחנו לא נראים טוב בליגה, ולכן אולי לוד אמרו את מה שאמרו בקשר להגרלה. לוד קבוצה טובה שרוצה לעשות סנסציה, אבל זה לא יקרה. אנחנו באים לנצח. הפסד בלוד יכול להיות כתם לשנים, לכן אנחנו לא מזלזלים בכלל".

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, כריסטיאן גונזאלס, אבי סטרול, סאלם אבו סיאם, ליאור ג'אן, תמיר כהן, לירן כהן, ארז מסיקה, ז'וזה דוארטה (גיאורגי דמיטרדזה), אופיר חיים (רועי דיין).

הלל: "מרגש לפגוש את מכבי בתור מאמן"

מאמן בני לוד, יעקב הלל, יפגוש את הקבוצה שבמדיה הוא זכה בשלוש אליפויות ובשני גביעים: "יש חתיכת היסטוריה במשחק הזה. זו סגירת מעגל בשבילי, ותהיה חוויה מרגשת לפגוש את מכבי בתור מאמן".

על הכנות קבוצתו להתמודדות, אמר הלל: "מבחינת מוטיבציה, אין לי הרבה מה להוסיף. יש דברים שלקחתי אותם כשחקן, כמו חלום ואמונה, דברים שחייבים להיות אצל השחקנים, כי אם לא, זה לא מסתדר. נתתי לשחקנים דוגמאות מוחשיות, בין היתר את המסע של הפועל ת"א בגביע אופ"א. אם אני משווה את המסע החלומי הזה, פערי האיכות בין בני לוד למכבי ת"א, לא מתקרבים אפילו למרחק בין הקבוצו תהאירופיות להפועל ת"א.

"נצטרך לבוא עם המון הקרבה, להיות ביחד, ואני מקווה שהשחקנים יפנימו את זה, ויגיעו מספיק חדורי מוטיבציה. כל אחד ירצה להוכיח את עצמו, ובסופו של דבר מגיעים למגרש, ושם זו הבמה שלהם. אנחנו ממוקמים במקום השני בליגה הארצית, עם אפשרות לעלות לליגה הלאומית, והיו כבר מקרים של קבוצות מליגות יותר נמוכות שניצחו קבוצות בליגה הראשונה. אני מקווה שתהיה חוויה לקהל ולשחקנים".

בני לוד תגיע למשחק עם סגל מלא. האצטדיון בלוד מכיל 3,000 מקומות, והצפי הוא ליציעים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully