וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "הליגה לא אבודה"

27.2.2006 / 15:58

למרות ההפסד למאיורקה, ראול טוען שלריאל יש עדיין סיכוי. ראמוס מתלונן על חבריו: "כשכבשתי הרגשתי כאילו שחקן מאיורקה כבש"

ריאל מדריד קמה הבוקר (שני) לעוד יום אפרורי. אחרי שכבר חשבו בקבוצה שהם חוזרים לתלם אחרי התקופה הנוראית, בא ההפסד לארסנל בליגת האלופות וההפסד למאיורקה אמש (2:1), שכמעט סגר להם את העונה.

הקפטן, ראול, שחזר לשחק לאחרונה אחרי 3 חודשי העדרות בגלל פציעה, אמר: "באף רגע במשחק לא שיחקנו בשיא שלנו. גם כשהובלנו נתנו להם מרחב והם תקפו בנחישות. מאיורקה היתה טובה מאיתנו".

13 מחזורים לסיום העונה, ריאל ממוקמת במקום השלישי, 10 נקודות אחרי ברצלונה, אבל ראול לא חושב שהסיפור המקומי נגמר. "הליגה לא אבודה, אבל כל הפסד עושה את זה יותר קשה". חוליו באפטיסטה הוסיף: "איבדנו את האגרסיביות שאפיינה אותנו בניצחונות של ינואר. יש עוד על מה לשחק בליגה, אבל אסור לנו לעשות עוד טעויות.

מגן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, רומז כי העדר רוח קבוצתית היא הסיבה ליכולת הירודה של הקבוצה. השחקן בן ה-19, שהגיע העונה מסביליה, כבש את שער היתרון לריאל מול מאיורקה, והתגובה הצוננת של חבריו מעידה בעיניו על הבעיה.

"הרגשתי כאילו שחקן של מאיורקה כבש", אמר ראמוס. "אף אחד כמעט לא חגג. ברצלונה ואתלטיקו מדריד חוגגות את השערים יחד. הן יותר מאוחדות. האחדות הזו חשובה והופכת את הקבוצה לחזרה יותר. אמרתי את זה בפני חברי לקבוצה, אבל צריך לכבד את תגובתם. אני מקווה שזה קשור לתחרות על המקום בהרכב". הביקורת של ראמוס מגיעה שבוע לאחר ההתבטאות הקשה של רונאלדו על הקהל בבירנבאו.


* ויאריאל קרובה לסיכום עם קשר שאלקה, כריסטיאן פולסן. למרות שהוזכר כמועמד למילאן, יעבור הקיץ השחקן לקבוצה הספרדית ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully