וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון שורדת, גבעת שמואל יורדת

27.2.2006 / 21:47

הקבוצה של בית הלחמי לא השאירה סיכוי לאחרונה, דרסה אותה 69:91, ונקמה על ההפסד בסיבוב הקודם. גבעת שמואל בצרות

אליצור אשקלון ומכבי גבעת שמואל סגרו הערב (שני) את המחזור ה-16 בליגת העל. אשקלון לא התקשתה מול גבעת שמואל, השיגה ניצחון שני רצוף, 69:91, וגמלה לה על ההפסד בסיבוב הקודם. אשקלון לוקחת אוויר, גבעת שמואל עמוק באדמה.

המשחק התחיל רע מאוד, ובשלוש הדקות הראשון נראה כדורסל רע מאוד ומבולבל על הפרקט. אחרי 4 וחצי דקות משחק התוצאה היתה 4:5 לגבעת שמואל. טובלרט, מזרחי וקורץ הצליחו לשחרר קצת את אשקלון וירדו עם סיום הרבע ביתרון 17:20.

את הרבע השני אשקלון פתחה בסערה, וטולברט העלה את הקבוצה של בית הלחמי ליתרון 21:29, 7 דקות למחצית. המקומיים המשיכו בכתישה שצמחה כבר ל-17 הפרש אחרי ריצת 2:16. טולברט ושעשוע הריצו את אשקלון ליתרון 31:49 במחצית.

הרבע השלישי המשיך באותה צורה כמו שהסתיים השני, ואשקלון סיימה את הרבע בתוצאה 46:64. עד הסיום דבר לא השתנה, ואשקלון רשמה ניצחון חשוב.

קלעו לאשקלון: ברנדון קורץ – 24 נק', בראיין טולברט - 23 נק',
סנואו – 13 נק', הד - 12 נק', עודד שעשוע - 9 נק'

קלעו לגבעת שמואל: ג'יי סטרייט - 15 נק', נעימי - 11 נק'

גינזבורג: פשוט בושה איך שנראנו

אריאל בית הלחמי: "אני חושב ששיחקנו טוב ועשינו את ההבדל בעיקר בנחישות. היינו מאוד מאוד נחושים בעיקר בהגנה, וכשאתה שומר טוב אתה קולע הרבה נקודות. אני שמח כי אנחנו יוצאים לחופש, וזה נעים לצאת ככה. אנחנו באים אחרי תקופה של הפסדים, אבל שיחקנו היום כמו קבוצה".

ננו גינזבורג: "נראינו רע, זה היה פשוט בושה איך שנראינו. יש נסיבות מקלות, אבל לא לתצוגה כזו. יש לנו בעיה במשחקי חוץ לאורך כל העונה, והיום היינו עם נחיתות בפנים. אין לנו בעיה של שחקן אלא בעיה קבוצתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully