וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3000 שקל בשנה להדרכת השופטים

שגיא ניר

27.2.2006 / 10:46

יעקב סנדלר התפטר מתפקיד יו"ר איגוד השופטים ותוקף את האיגוד: "לא מתכוון לשבת כמו בובה". אולמרט: "מקווה שהדברים יסתדרו"

יו"ר איגוד השופטים, יעקב סנדלר, הודיע אתמול (ראשון) על התפטרותו מהתפקיד אחרי חצי שנה בלבד, במכתב שהגיש לירמי אולמרט, יו"ר איגוד הכדורסל.

"לא הרגשתי שאני יכול לשנות משהו - לא לקדם, לא לשפר ולא לשנות. אני לא מתכוון לשבת סתם על תקן של בובה", הסביר סנדלר את הסיבות להתפטרות.

"איגוד השופטים צריך עצמאות. לא יכול להיות שבשביל כל פיפס צריך אישור ממאה גורמים. לא יכול להיות שחברי הנהלה משתלחים בשופטים, ומאיימים על שופטים במשחקי הליגות לנוער. חברי ההנהלה באיגוד חיים בניגוד אינטרסים תמידי בין השאיפה של הקבוצה שלהם והצורך לדאוג לעתיד הכדורסל".

סנדלר מתרעם על העובדה כי באיגוד הכדורסל החליטו שלא להעמיד לדין את אלדד אקוניס ויעקב ג'ינו מבני השרון, שהורחקו במשחק הליגה באשקלון: "השניים לא עזבו את האולם למרות דרישת השופטים, אבל היועץ המשפטי החליט לא להעמידם לדין. זה קרה גם עם ההרחקה של קטש ועמית גל בירושלים. השופטים תמיד אשמים בכל דבר. אני רוצה לראות ליגה בה מדברים ככה על שופטים".

סנדלר סיפר כי תקציב ההדרכה של איגוד השופטים עומד על 3000 שקלים לשנה בלבד, בעמדות המזכירות יושבים לא פעם אנשים שכלל לא עברו קורס מתאים, וכי בשל העובדה שהאיגוד לא משלם על נסיעות למשחקים נאלץ האיגוד לשבץ שופטים למשחקים באיזור מגוריהם.

ירמי אולמרט אמר בתגובה: "לא קיבלתי את התפטרותו ואני עדיין מקווה שהדברים יסתדרו. זימנתי ישיבת הנהלה לשבוע הבא כדי לנסות ולפתור את הבעיות. אין טיפול בנושא מחליף לתפקיד כי המטרה היא שסנלדר ימשיך בתפקידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully