וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' נקנס ב-2,000 דולר

ניר איסקוב

27.2.2006 / 17:49

ועדת המשמעת, שכללה את אלי דריקס, קנסה את איל בסכום הנמוך על התנהגותו בשישי. במכבי בספק אם הם רוצים את קאנן לעונה הבאה

אייל ברקוביץ' נקנס על ידי מכבי ת"א בסכום של 2,000 דולר. הקשר, שהורחק במשחק הליגה ביום שישי אחרי שהתפרץ כלפי השופט מאיר לוי תוך קללות בוטות, עמד היום (שני) לפני האימון בפני ועדת משמעת פנימית של הקבוצה שהורכבה מהמנכ"ל אלי דריקס, בלבד.

דריקס הגיב בנושא לאתר הרשמי של המועדון: "אייל התנהג בצורה בלתי הולמת ולא אחראית כאשר השאיר את הקבוצה בתשעה שחקנים. גם השחקן הרגיש לא טוב עם המעשה, והתנצל בפניי על כך. אייל הודה כי טעה, אך באותה העת במגרש הוא חש כי הפנדל שנשרק לא היה מוצדק, והעבודה הקשה עבור 3 הנקודות ירדה לטמיון בהחלטה שגויה של השופט. התפרצותו לעבר השופט לא הייתה ספורטיבית, ולכן השחקן התנצל ואף נקנס על ידי המועדון".



איציק גניש ומשה בוקר, "הארץ", מדווחים:

לטענת גורמים במכבי ת"א, המאמן טון קאנן מעט עצבני בתקופה האחרונה. לפי הסיכום בין ההולנדי למועדון, קאנן היה אמור לקבל תשובה ביום רביעי אם הוא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, אבל נראה שעניין יידחה. "אנחנו לא נעשה את זה השבוע. אנחנו לא רוצים לעשות שום דבר בלחץ", אמרו אתמול במכבי. במועדון גם הבהירו, כי אם אחרי תאריך היעד קאנן לא ירצה להמשיך בשל הצעה אחרת שיקבל, הוא ייענה בחיוב. עם זאת, במידה שקאנן יבקש לפתוח את החוזה, הצדדים יכנסו למו"מ מחודש. מקורב לקאנן אמר "הוא לחוץ. הבעיה במכבי היא שגם הם כבר לא יודעים אם הם רוצים שקאנן ימשיך או לא".

במכבי ת"א ביקרו את יכולתו של הבלם אבי יחיאל. "אבי הגיע העונה לקבוצה גדולה מקבוצה בינונית וכרגע זה נראה גדול עליו", אמרו, "עושים לו עוול מבחינת הציפיות, כי הוא לא אריק בנאדו. הוא בסך הכל בלם בינוני בליגה הישראלית".

כאמור, אייל ברקוביץ' הגיע הבוקר (שני) לאימון מכבי ת"א לאחר שאתמול נעדר מהאימון לבקשתו. ברקוביץ' היה אמור להיעדר גם מהאימון היום, אולם הודיע לבסוף כי יגיע כרגיל. מקורב לברקוביץ' ניסה להסביר מה עובר על השחקן בזמן האחרון: "אייל לא רגוע ממה שקורה ממצב הקבוצה, מהמאמן ומהתוצאות".

אתמול בבוקר הודיעה מכבי ת"א, כי קאנן אישר לברקוביץ' חופשה בת יומיים. "הוא פנה אלי וביקש חופשה מסיבות אישיות. הוא לא רצה לשתף אותנו בסיבות, ונעניתי", אמר קאנן לשחקנים. בסיום האימון אמר קאנן: "מבחינתי זאת הפעם הראשונה שאיל עושה דברים כאלו מאז שאני כאן, לכן הסכמתי לשחרר אותו. לא ראיתי את הקלטות של המשחק נגד נצרת עילית, ורק אחרי שאראה אחליט מה קורה עם אייל".

בדו"ח השיפוט שלו, כתב השופט מאיר לוי: "בדקה ה-77 למשחק, לאחר ששרקתי לכדור עונשין, ניגש אלי בזעם איל ברקוביץ' ואמר לי בקול רם 'אתה אפס, חיפשת לתת להם פנדל'. כשהנפתי אליו את הכרטיס האדום אמר לי 'בן זונה, מזדיין, אפס'". לוי מציין בדו"ח כי ברקוביץ' פנה אליו "בצורה חריפה שלא נתקלתי בה בכל קריירת השיפוט שלי".

לגבי הרחקתו של קאנן, כותב לוי: "הרחקתי אותו לאחר שעזב את האזור הטכני, מחה בהפגנתיות על החלטתי וסימן לי על ידי ידיו בצורת משקפיים מעליבה". לוי מציין עוד, כי קאנן נכנס לחדרו במחצית, לחץ את ידו והתנצל על הפגיעה בו. קאנן וברקוביץ' קיבלו זימון לוועדת המשמעת בהתאחדות ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully