וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני ועמרי אפק מתוסכלים מהמצב"

26.2.2006 / 22:54

רונן קצב, סוכנו של עמרי אפק, סיפר כי הוא מתכוון למצוא לשחקן שלו קבוצה אחרת. על עידן טל וחיפה: "השיקול נטו כספי"

סוכן השחקנים רונן קצב התארח הערב (ראשון) בתכנית "דאבל פס" בערוץ 10 והתייחס לעתידם של שניים משחקניו הבכירים, עמרי אפק מבית"ר ירושלים ועידן טל ממכבי חיפה.

על מצבו הנוכחי של אפק, שלא היה בסגל למשחק מול מכבי פ"ת אמר קצב: "אף שחקן לא מרוצה כשהוא מחוץ לסגל. עמרי הגיע מספרד, שיחק די טוב כשהוא היה בסגל, וזה מאוד מתסכל שהוא מחוץ לסגל. הסיבה לא חשובה. קו המחשבה שלי ושל עמרי הוא אם הוא משחק או לא. אם המצב יימשך, נצטרך לקחת החלטה. התפקיד שלי הוא למצוא לו קבוצה שהוא יהיה בסגל שלה, כדי שיוכל לשחק. אין הרבה מה לעשות כרגע, כי מועד ההעברות הסתיים, וניקח החלטה בסוף העונה. אני ועמרי מאוד מתוסכלים מהמצב. אם זה היה קורה לפני, בסביבות ינואר, יכול להיות שהיינו עוזבים. אני לא רואה את הדברים באותה צורה עם פרננדז. יכול להיות שאני אשם שהבאתי שחקנים כמו אלברמן ואגאנסו, שמתחרים אתו. אם לעמרי אין מקום בתחרות הוגנת, נצטרך למצוא מקום בסגל בקבוצה אחרת".

יו"ר בית"ר ירושלים ולדימיר שקלאר התייחס לעניין ואמר: "אני שמח שבבית"ר יש סגל כל כך רחב, עד שעמרי אפק נמצא מחוצה לו. דיברתי עם לואיס פרננדז, והוא אמר לי שההחלטה היא פרופר מקצועית. אין לאפק מקום בסגל היום, אבל אולי יהיה מקום מחר. לא דיברנו עם אף שחקן ואף סוכן. הרבה שחקנים מנצלים אותנו כדי להעלות את המחיר שלהם, וממציאים סיפורים".

רונן קצב התייחס גם לסוגיית עתידו של עידן טל במכבי חיפה ואמר: "אנחנו מתרכזים רק במו"מ עם מכבי חיפה כרגע. תוך כדי המו"מ איתם, עידן קיבל דרכון צרפתי, והוא שחקן חופשי בתום העונה. יש לו הצעה מקבוצה בספרד עם הרבה מאוד כסף, השיקול הוא נטו כספי". ולדימיר שקלאר אמר בעניינו של טל: "מעולם לא דיברנו איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully