וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטאפה ומאיורקה בשירות ברצלונה

26.2.2006 / 21:48

ולנסיה סיימה בתיקו 1:1 עם חטאפה הקטנה, וריאל הפסידה 2:1 בגשם של מאיורקה. אלאבס - סנטאנדר 2:2, אוסאסונה - לה קורוניה 2:1

היום (ראשון) יושלם המחזור ה-25 בליגה הספרדית בצל האירועים הדרמטיים מהניצחון 0:2 של ברצלונה בסראגוסה, שם איים אטו לרדת מהמגרש בעקבות הקריאות הגזעניות של האוהדים המקומיים. במשחק נוסף אתמול הביסה אתלטיקו מדריד את האחרונה מלאגה 0:5 בדרך לניצחונה השישי ברציפות.

שתי הפתעות נפלו הערב. זה התחיל עם התיקו 1:1 במסטאייה בין ולנסיה לחטאפה, והמשיך באיים הקנאריים, שם ניצחה מאיורקה 1:2 את ריאל מדריד. אחרי סערת הרגשות של אתמול, יכולים אטו וברצלונה לחייך - הפער עומד על שמונה נקודות מוולנסיה ותשע מריאל.

ד"ש מבארסה

מאיורקה - ריאל מדריד 1:2

הלבנים קיוו להתאושש מההפסד 0:1 לארסנל בשמינית גמר ליגת האלופות ולהמשיך את רצף הניצחונות המרשים בליגה, שעמד על שישה. הנגיחה של סרחיו ראמוס בדקה ה-30 סידרה לריאל יתרון ונתנה לה תחושה שהיא יכולה לנצח גם ביום בינוני להחריד כשארובות השמיים מנחיתות על הקבוצות גשם שוטף. מאיורקה הירבתה להחמיץ עד שאותו סרחיו ראמוס ביצע עבירה ברחבה, לאונרדו פיסקולצ'י השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-53. חואן פרננדו אראנגו חלף על פני קסיאס וגילגל פנימה את שער הניצחון היקר בדקה ה-80.


ולנסיה - חטאפה 1:1

במשך רוב המשחק של ברצלונה אתמול יכלו האוהדים של ולנסיה להיות מעודדים. הקטלונים נראו עייפים והאפשרות לצמק את הפער לשלוש או ארבע נקודות נראה ריאלי. אבל אז הבקיעו הבלאוגראנה שני שערים בדקות הסיום וברחו לתשע נקודות. הלחץ ניכר היום במסטאייה, עד שסמואל אניבאל הורחק בדקה ה-65 והשאיר את חטאפה העקשנית ב-10 שחקנים. 12 דקות מאוחר יותר הבקיע דויד נאבארו את היתרון ונראה היה שהצ'ה לוקחים נקודות יקרות, אבל אז הגיע פרננדו נאנו והשתיק את הקהל עם שער שיוויון דרמטי בדקה ה-88.

שאר המשחקים


אוסאסונה - לה קורוניה 2:1

ברנארדו דניאל רומאו העלה את הבסקים ליתרון בדקה ה-42 אבל הגליסיאנים הפכו את התוצאה עם שערים של סרחיו (51) ודייגו טריסטאן (72).

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 1:1

אחרי ההופעה הטובה בגלזגו ב-2:2 מול ריינג'רס בשמינית גמר ליגת האלופות, הגיעה הצוללת הצהובה לחבל הבסקים, ולא הצליחה לנצח את בילבאו מהתחתית. אריץ אדוריז העלה את האדומים-לבנים ליתרון בדקה ה-41, אבל פורלאן השווה 4 דקות מאוחר יותר. ויאריאל עדיין לא נמצאת במקום ממנו מגיעים לאירופה.


אספניול - סביליה 0:5

אחת הקלישאות השחוקות ביותר היא שיש דברים שקורים "רק בכדורגל". אבל אחרי השבוע האחרון של אספניול, צריכים להוציא אותה שוב מהבוידעם. בשבוע שעבר היא קיבלה רביעייה מוויאריאל, ביום חמישי הפסידה 3:0 במונז'ואיק לשטוטגארט במסגרת גביע אופ"א, אבל היום התעללה קשות בסביליה, לה יומרות לליגת האלופות, עם חמישייה ללא מענה.

פרדסון התחיל את החגיגה בדקה ה-8, אבל הפיאסטה האמיתית הגיעה אחרי ההפסקה. פאביו חאבייר זאבאלטה הכפיל את היתרון בדקה ה-47, ואז הגיע שלושער מדהים של לואיס גארסיה בדקות 54, 56 ו-67 (פנדל). חאבייר נאבארו מסביליה הורחק בדקה ה-55.


סלטה ויגו - קאדיז 0:2

סלטה דילגה על פני סביליה בדרך למקום החמישי אחרי ניצחון ביתי על קאדיז החלשה. פאבלו קונטרראס הבקיע בדקה ה-37, ודויד סילבה הכפיל את התוצאה בדקה ה-73.


אלאבס - סנטאנדר 2:2

ננה הכניע את דודו אוואט בדקה ה-19, אבל מאוריציו ריקארדו פינייה השווה בדקה ה-27 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. אוואט שוב קיבל גול, הפעם מרגליו של ג'ון אלויסי בדקה ה-34, אבל וילפרד דלמה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-72.


בטיס - ריאל סוסיאדאד 0:2

הירוקים-לבנים מתחילים להתאושש מהפתיחה המזוויעה של העונה, ואחרי הניצחון הזה כבר יכולים לנשום מעל לקו האדום. דני הבקיע את הראשון בדקה ה-32, רוברט סילבה חתם את הסיפור בדקה ה-90, ובטיס טיפסה למקום ה-14 עם 25 נקודות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully