וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל השיאים מובילים לרומא

26.2.2006 / 23:34

שיא סירייה A אחרי ניצחון 11 ברציפות לרומא, 0:2 בדרבי מול לאציו. יובה, אינטר ומילאן ניצחו במחזור מלא אדומים ושערים דרמטיים

היום (ראשון) הושלם המחזור ה-27 בליגה האיטלקית, אחרי שאתמול השכילה להפוך פיורנטינה פיגור 2:0 בפארמה לניצחון 2:4, בזמן שרג'ינה וליבורנו סיימו ב-1:1. אז במנה העיקרית ניצחו שלוש הגדולות, יובנטוס, מילאן ואינטר, והפער בפסגה נותר 10 נקודות מהשנייה. לקינוח ניצחה רומא בדרבי הלוהט את לאציו. בין לבין נשלפו לא פחות משבעה אדומים, ותשעה שערים הובקעו ב-10 הדקות האחרונות.

לאציו - רומא 2:0

דרבי רומאי לוהט באולימפיקו, בו רומא שברה את שיא הניצחונות הרצופים בסירייה A עם מספר 11 ברציפות, דווקא מול היריבה השנואה. המחצית הראשונה הייתה קצבית ולאציו שיחקה מעט יותר טוב, כשמאסימו אודו בולט בצד התכול, אבל רודריגו טאדיי הרים את היציעים של רומא (שם גם היה טוטי) בדקה ה-31.

במחצית השנייה המשיכה לאציו להחזיק יותר בכדור, אבל רומא הייתה יותר מסוכנת עם התקפות מתפרצות מהירות של מנסיני ומונטלה. אלברטו אקווילאני הבקיע את השני בדקה ה-64 ושיריין את הניצחון, שמחזיר את הקבוצה למקום הרביעי.

אין חדש תחת המגף

יובנטוס - לצ'ה 1:3

ג'נארו דלבקיו הפתיעה את היציעים הריקים בדלה אלפי עם שער יתרון מהיר בדקה ה-10 כשנגח מקרוב וניצל חור נדיר בהגנה השחורה-לבנה. אבל הגברת הזקנה ענתה עם צמד עד המחצית, כשאמרסון כבש בעקב בדקה ה-18 את ה-1:1, ורוברט קובאץ' משלים מהפך דקה לפני הירידה להפסקה עם נגיחה מצוינת. יובנטוס כבר השתלטה על המשחק, וחמש דקות לתוך המחצית השנייה הסיפור נגמר עם ההרחקה של אלפונזו קאמוראני. דקה לסיום העניק השופט (עוד) פנדל מפוקפק ליובה, אחרי מה שנראה כמו צלילה של פאבל נדבד, והנסיך אלסנדרו דל פיירו לא התבלבל וקבע 1:3.


פאלרמו - מילאן 2:0

אצל הפוקסונרי עסקים כרגיל. 72 דקות מאופסות הספיקו לפיפו אינזאגי, שהבקיע שער נוסף ונתן לקבוצתו יתרון 0:1. 7 דקות לסיום החלוץ השני של הקבוצה, אחד אנדריי שבצ'נקו, הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה. בדקה ה-86 הורחק יאפ סתאם.


אינטר - אודינזה 1:3

הנרהזורי ממשיכים להיצמד ליובה. צמד שערים של חוליו ריקארדו קרוז (18, פנדל, ו-47) ועוד אחד של אובפמי מרטינס (60) סגר את הסיפור. 7 דקות מאוחר יותר הורחק וולטר סמואל, מה שאיפשר לוינצ'נזו יאקווינטה לצמק בדקה ה-83 בפנדל. דקה מאוחר יותר נותרו הקבוצות ב-10 מול 10 אחרי אדום של כריסטיאן זאפאטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שאר המשחקים:

אסקולי - מסינה 0:1
אלפרדו קאריילו הבקיע את השער היחידי במשחק בדקה ה-90, והשאיר את מסינה מסובכת עמוק עמוק בתחתית. אחרי ההפסד הזה והתיקו של קליארי מול קייבו, ירדו האורחים מתחת לקו האדום.


קליארי - קייבו 2:2
עוד משחק דרמטי היה לנו הערב בסירייה A. דויד סואזו (32) העלה את קלארי ליתרון 0:1, ובדקה ה-66 היא נותרה ב-10 שחקנים אחרי ההרחקה של פרנצ'סקו בגה. בחמש הדקות האחרונות התנהל מהפך כפול ומכופל אחרי צמד שערים מהיר של קייבו מרגליהם של סימונה טריבוצ'י (85) וסרג'יו פלסייר (90). בדיוק כשנראה היה שזה יהיה סוף הסיפור הגיע מאסימו גובי 90 והשווה ל-2:2 בתוספת הזמן.


סיינה - סמפדוריה 0:1
סימונה ורגאסולה הבקיע את שער הניצחון 10 דקות לסיום המשחק. אנגלו פאלומבו מסמפדוריה הורחק בדקה ה-72.


אמפולי - טרביזו 1:1
הדרמה האיטלקית הגיעה גם לאמפולי. עמנואל פיליפיני הבקיע לאורחים בדקה ה-53 והעלה את מפלס האופטימיות, אבל אחרי האדום של וולטר בסאגיו בדקה ה-77 התחילה טרביזו להילחץ. סרג'יו ברנארדו אלמירון יכול היה להשוות בדקה ה-79, אבל פיספס מהנקודה הלבנה. כריסטיאן ריגאנו חילק נקודות עם שער בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully