וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווס בראון בפנים, דאוידס בחוץ

26.2.2006 / 17:05

הפתעות בסגלי הנבחרות לקראת משחקי הידידות: פברגס צורף לספרד, פיגו חוזר לפורטוגל, מיקו אומר שמאמן צרפת דומאנק הוא "עיוור"

אנגליה: סגל נבחרת אנגליה פורסם לקראת משחק הידידות מול אורוגוואי ביום רביעי. ווס בראון ממנצ'סטר יונייטד זומן אחרי שנה מחוץ לסגל, גם גארי נוויל חוזר. קיירון ריצ'רדסון ודארן בנט עלו מהנבחרת הצעירה. סול קמפבל, אשלי קול, ג'ונתן וודגייט, כריס קירקלנד, אוון הארגריבס, קירון דאייר, אלן סמית ומייקל אואן פצועים.

הולנד: הפתעה בסגל ההולנדי. ביום רביעי תפגוש הולנד את אקוודור למשחק ידידות, והמאמן מרקו ואן באסטן לא זימן את אדגר דאוידס מטוטנהאם בין 22 השחקנים. "אני עוקב אחריו הרבה זמן, אבל הוא לא שכנע אותי", אמר ואן באסטן.

ספרד: הנבחרת תקיים בשבוע הבא משחק ידידות צול חוף השנהב, והמאמן הספרדי לואיס אראגונס זימן לסגל שני שחקנים חדשים: פרנסס פברגס בן ה-18 מארסנל, והברזילאי המתאזרח מרקוס סנה מויאריאל. שני הקשרים הצעירים נחשבים כאופציות חלופיות לצ'אבי הפצוע. דל הורנו מצ'לסי נשאר בחוץ.

פורטוגל: לקראת משחק הידידות מול ערב הסעודית בחודש הבא זימן בחזרה פיליפה סקולארי את לואיס פיגו לסגל הנבחרת הפורטוגלית. פיגו בן ה-33 לא שותף בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת (מול קרואטיה וצפון אירלנד). כמו כן זומן ריקארדו קווארסמה (פורטו) מהנבחרת הצעירה.

צרפת: יוהן מיקו טוען כי מאמן הנבחרת ריימונד דומאנק הוא "אדם עיוור", בעקבות אי זימונו לסגל הנבחרת למשחק מול סלובקיה. מיקו מורדר ברמן הוא אחד הבולטים בקבוצה הגרמנית, שניצחה את יובנטוס בליגת האלופות. מאמן ליון ג'ררד הויה מאיים לא לשחרר למשחק את שחקן הקבוצה אריק אבידל.

פיפ"א חוקרת ספסרים

פיפ"א פתחה בחקירה לאחר שנודע לה על ספסרים שמוכרים כרטיסים בצורה לא חוקית למשחקיה של נבחרת אנגליה במונדיאל, במחירים שמגיעים עד ל-900 ליש"ט. רק לשם השוואה, פיפ"א מוכרת את אותם כרטיסים ב-68 ליש"ט. פיפ"א הכריזה כי כרטיסים שנמכרים באינטרנט הם אינם חוקיים, והם בניגוד לחוקי ה"אנטי חוליגנים" שמונהגים באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully