וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט תומאס ייעדר 8-6 שבועות

26.2.2006 / 14:14

הסנטר של הפיניקס סאנס סובל מפגיעה ברגלו. טוני דלק בדרך לפיסטונס, דני פורטסון הודיע שגמר את העונה, ארינאס מכתיר עצמו כ"רוצח"

* הסנטר של פיניקס סאנס, קורט תומאס, יחמיץ שישה עד שמונה שבועות בגלל פציעה ברגלו הימנית. לשחקן הוותיק, שהיה היחיד העונה בסאנס שלא החמיץ משחק, ממוצעים של 8.6 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק. בוריס דיאו, גארד-פורוורד במקור, יפתח במקומו כסנטר עד שאמארה סטודמאייר יחזור מפציעה. במשחק הראשון בלעדיו הוריד שון מאריון 24 כדורים חוזרים.

* בריאן קולאנג'לו, שהוכתר למנהל השנה שעברה ב-NBA, יודיע בימים הקרובים בנוגע להחלטתו אם לעזוב את פיניקס. לקולאנג'לו יש הצעה לשמש כנשיא וכמנכ"ל החדש של טורונטו ראפטורס, במשכורת שמוערכת בשלושה מיליון דולר לעונה. מאמן הרפטורס, סם מיצ'ל, לא רגוע.

* בעקבות זכייתו של נייט רובינסון בתחרות ההטבעות, בליגה שוקלים להעביר חוק שיגביל את מספר הניסיונות בכל הטבעה. רובינסון החטיא 22 פעמים במהלך התחרות, וסטו ג'קסון מהנהלת הליגה רמז כי מעתה יורדו נקודות על הטבעות שהוחמצו.

* ג'ו דומארס עומד לצרף לסגל של דטרויט פיסטונס שחקן נוסף, טוני דלק, ששוחרר מאטלנטה הוקס. הגארד בן ה-32 מוקפא בימים הקרובים, ולכשיהיה שחקן חופשי האופציה של הפיסטונס נראית כריאלית ביותר. הבוכנות מחפשות רכז מחליף אחרי העברתו של קרלוס לאורלנדו ביחד עם דרקו מיליצ'יץ', שכן לינדסי האנטר לא מהווה גיבוי מספק לדעתו של דומארס.

* דני פורטסון הודיע לקבוצתו, סיאטל סופרסוניקס, כי רופאיו המליצו לו שלא ישחק יותר העונה. לפי פורטסון, כך אמרו שני רופאים שבדקו את ברכו הבעייתית, שמנעה ממנו לשחק ברוב העונה. כזכור, פורטסון נמצא בסכסוך מתמשך עם הקבוצה (וכנראה גם עם שאר האנושות), ונראה כי מדובר במהלך שנועד לסלול את דרכו החוצה מהמועדון.

* לגילברט ארינאס, שלא נבחר לרשימה המקורית של האולסטאר, יש משימה. "היה לי חצי ראשון מצוין של העונה, ואני הולך להוכיח את זה מעכשיו והלאה", אמר הגארד של הוויזארדס. "כרגע אני הרוצח של חטיבת המזרח. זה כמו טיול מעיר לעיר, אני רק מקווה שיש לקבוצות תוכנית משחק טובה נגדי", אמר ארינאס, אחרי שהפציץ 46 נקודות מול הניקס בניצחון 89:110 של וושינגטון.

* סטפון מארבורי, ששמר על ארינאס במחצית הראשונה (שבה קלע 33 נקודות), עזב את המגרש 55 שניות לסיום המחצית ולא חזר. מארבורי סבל שוב מהפציעה בכתפו, שגרמה לו להחמיץ העונה 11 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully