וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' שוב דפק נפקדות

ניר איסקוב

26.2.2006 / 11:04

קשר מכבי ת"א ביקש מטון קאנן להשתחרר משני אימוני פתיחת השבוע, ונענה בחיוב. מאוחר יותר הודיע כי יופיע לאימון ביום שני

קשר מכבי ת"א, אייל ברקוביץ', נעדר מאימון הקבוצה היום (ראשון) מסיבות אישיות. מנהל הקבוצה, אבנר טויטו, מסר כי השחקן ביקש אתמול (שבת) בלילה את רשותו של מאמן הקבוצה, טון קאנן, לא להגיע לאימונים היום ומחר מסיבות אישיות. קאנן השיב בחיוב לבקשתו. מאוחר יותר היום, יצר ברקוביץ' קשר עם טוויטו, הודיע כי סיים לטפל בענייניו האישיים, וכי הוא יופיע לאימון מחר כרגיל.

השחקן, שעומד לספוג עונש הרחקה כבד מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, אחרי הרחקתו במהלך משחק הליגה מול נצרת עילית, ספג ביקורת כבדה גם מיו"ר המועדון, לוני הרציקוביץ', וגם בתקשורת. התגובה הראשונית של ברקוביץ', מתברר, היא פשוט להימנע מאימונים.

ברקוביץ הורחק במשחק הליגה של הקבוצה ביום שישי האחרון באצטדיון בלומפילד (1:1 מול נצרת עילית) לאחר שקילל את שופט המשחק, מאיר לוי, לאחר שקבע בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות נצרת עילית והרחיק את בג'ירי בכרטיס צהוב שני.

אין זו הפעם הראשונה העונה שברקוביץ' לא מופיע לאימונים. בתחילת העונה, כשניר קלינגר בחר בפעם הראשונה להדיח אותו ממהרכב, גם אז בחר ברקוביץ' לא להגיע לאימון, אך במקרה הזה הוא לא עדכן אף אחד, וספג עונש משמעתי מהנהלת הקבוצה. כמו כן, גם למשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר, שממנו נעדר בגלל פציעה, בחר ברקוביץ' לא להגיע, גם מבלי ליידע מראש אף אחד מהמועדון.

באופן כללי השחקן הקפיד להעביר למערכת לא פעם את חוסר שביעות רצונו מהמצב שלו ושל הקבוצה. במהלך המשחק של מכבי נגד ניקוסיה נראה ברקוביץ' כשהוא ממלמל לעבר קלינגר "למה אני צריך את הזבל הזה". מאז הוא ממשיך לנהוג לפי הגישה הזו.

לאחר יום חופשי בשבת, מכבי ת"א שבה היום (ראשון) לאימונים, כאשר כבר ביום שלישי הקרוב תפגוש את הפועל בני לוד במסגרת גביע המדינה, אותו יחמיצו ברקוביץ' ואלווין בג'ירי המורחקים, ג'ובאני רוסו ומשה מישאלוף הפצועים, שערכו אימון חלקי, ואבי יחיאל, שזומן לסגל הנבחרת.

קאנן: "זוכרים לשחקנים את השנה האחרונה בקריירה"

כשנתבקש מאמן מכבי ת"א טון קאנן להגיב לשחרור של השחקן אמר ההולנדי כי "הוא שוחרר רק ליומיים בגלל סיבות אישיות. זו הפעם הראשונה שהוא מבקש ממני חופש מאז שהתחלתי לאמן פה ב-1 בינואר, והסכמתי".

כשנשאל לגבי אופציית הפרישה של ברקוביץ' שהועלתה בימים האחרונים אמר קאנן: "זו החלטה שלו, אבל בכל מקום זוכרים לשחקן את השנה האחרונה בקריירה ולא את חמש השנים הקודמות, שבהן עשה הרבה כבוד לכדורגל הישראלי. זה לא רק הוא, זה נהוג ככה בכל העולם". לגבי ההרחקה של ברקו אמר קאנן כי "קודם אראה את קלטת המשחק, ואחר כך אגיב". כמו כן ציין המאמן כי "עדיין לא שמעתי על זימוני לבית הדין של ההתאחדות".

לגבי עתידו במכבי ת"א לאור היכולת החלשה של הקבוצה במשחקים האחרונים אמר ההולנדי: "בחוזה קבוע תאריך היעד של ה-1 במארס, שבו נדבר על המשך העסקתי במועדון. אנחנו מדברים כל יום על התוכניות לעונה הבאה, וכשיהיה הסכם אתם תדעו עליו. אני יכול להגיד שאנחנו כבר עובדים על תוכניות עתידיות שהוכנו מראש".

קאנן גם התייחס למשחק הגביע נגד בני לוד: "בשבילם זה משחק העונה. לא כל יום יוצא לקבוצה מהליגה הארצית לפגוש קבוצה מליגת העל, במיוחד כאשר מדובר במכבי ת"א. צריך לזכור שבליגות אחרות באירופה היו הרבה מקרים שקבוצות מליגות נמוכות הדיחו קבוצות מהליגה הראשונה, בגלל שהן באו עם יותר כוחות מאשר בדרך כלל. אנחנו צריכים לתת כבוד ליריבה, אבל להוכיח את פערי האיכות בין הליגה הראשונה לליגה השלישית".

מנגד, אוהדי מכבי טוענים כי העליהום על ברקוביץ' נועד כדי להסית מאור הזרקורים את "הכישלון הניהולי" של לוני הרציקוביץ' ואלי דריקס. האוהד הוותיק עו"ד יוסי דגן אומר כי "כל הזמן לוני ודריקס טועים, כמו במקרים של טריקה, אמבמבה וקאקו, והם מחפשים שעיר לעזאזל כדי להפיל עליו את כל הכישלונות והתסכולים שלהם. אומנם ברקו הגזים וטעה, אבל הוא היחיד שאכפת לו ממה שקורה בקבוצה. בעונה הבאה אם לוני ודריקס יישארו, אפילו אלף מינויים לא יימכרו. אף אחד לא יאמין לאנשים לא אמינים, ואנחנו לא נקנה יותר את ההבטחות שלהם. אם הם באמת אוהבים את מכבי, שיעזבו את מכבי ויצטרפו לניר קלינגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully